Hulp bij ProGen en Vista.

  • Hinke Gerla
    Message 1 of 4 , Nov 17, 2008
      Hallo allemaal,

      Ik probeer na jaren mijn ProGen versie onder Vista weer aan de praat te
      krijgen.
      ProGen is netjes geinstalleerd en geregistreerd, maar als ik naar mijn
      database verwijs gaat er iets mis.
      Hij kan de database niet vinden, en als ik een omweg probeer (opnieuw
      aanmaken en daarna er overheen kopieeren) krijg ik 0 personen en relaties.

      Wie kan mij een beetje opweg helpen.

      Mijn ProGen staat in de folder C:\PG30
      En mijn databestanden staan momenteel in de folder C:\Hinke\pg30data

      --
      Groetjes
      Hinke

      mijn blog - http://mylifecapturedinapicture.blogspot.com/
      multi photo layout blog - http://multiphotolayout.blogspot.com/
      mijn website - http://www.hinkeltje.com
      Lid van het Design Team van De Scrapheap - http://www.descrapheap.nl

    • Gert Aelbers
      Message 2 of 4 , Nov 18, 2008
        Als je bij database kiezen op de gewenste database gaat staan en je drukt
        dan op F1, wordt dan het juiste pad getoond?
        Zo niet, dan kan je het daar aanpassen.

        Met vriendelijke groeten,
        Gert Aelbers.

        Geïnteresseerd in de familienamen: Aelbers, Doesburg, den Dubbelden, Mulder,
        L├╝nnemann, Okkerse, de Kruijf, de Haas, Middelweerd, Schippers, De Hart,
        Kuipers, Kulsdom, Meeuwse.

        Gegevens op: http://home.casema.nl/gert.aelbers/

      • Joanne Meulenbelt
        Message 3 of 4 , Nov 18, 2008
          Hallo Hinke,

          De bestanden moeten worden "gerestored" binnen PRO-GEN zelf, daarvoor
          maakt men immers een back-up.

          - Start PRO-GEN
          - Kies menu "PRO-GEN hulpprogramma's"
          - Kies menu "Backup / Restore"
          - Kies menu "Restore bestand PRO-GEN bestand terugzetten"
          - Kies "Vrij te kiezen directory"
          - Onder aan kunt u nu uw zelf gekozen locatie invullen waar u op
          Vista de back-up bestanden hebt staan, in uw geval dus
          C:\Hinke\pg30data , daarna geeft u een <Enter>
          Als beloning (bij goed invullen) krijgt u een lijstje bestanden te
          zien die terug te zetten zijn, waar uit u een keuze kunt maken.
          De rest volgt vanzelf ...

          M.vr.gr.
          Joanne Meulenbelt

          --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Hinke Gerla" <hinke@...> wrote:

> [...]
          > multi photo layout blog - http://multiphotolayout.blogspot.com/
          > mijn website - http://www.hinkeltje.com
          > Lid van het Design Team van De Scrapheap -

        • Jacqueline van Dongen
          Message 4 of 4 , Dec 14, 2008
> [...]
            > multi photo layout blog - http://multiphotolayout.blogspot.com/
            > mijn website - http://www.hinkeltje.com
            > Lid van het Design Team van De Scrapheap -

            Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar moeten die data
            bestanden niet staan in: C:\Pg30\nl\data ?
            Don Arnoldus weet dat wel denk ik.
            Groet Jacq.