htm of BBS uitvoer met BIDPR.DEF

  • Rob Hubert
    Message 1 of 1 , Nov 12, 2008
      Beste lezers,

      Wie kan mij zeggen waar ik de extra regel (enter) in het HTM- of BBS uitvoer kan verwijderen v.w.b de uitvoer met BIDPR.DEF?

      Onderstaand komt van de HTM- en BBS uitvoer, maar ik wil de extra regel weg hebben. Wie weet raad?

      Martina Petronella van DAM, overleden op 09-10-1997 te Groningen.

      Eibert DRAISMA.

      Jantje GIEZEN, overleden op 08-10-1997 te Oegstgeest.

      Met vriendelijke groeten,

      Rob Hubert
      Haarlem, the Netherlands
      rob.c.hubert@...