Re: [pro-gen] Re: vraag uitvoer parenteel grafisch schema

    Message 1 of 14 , Nov 10, 2008
      Joanne Meulenbelt schreef:

      > De REDEN dat de automatische installatie niet helemaal goed gaat is
      > dat het bestand HTML-UTF.PRN al reeds aanwezig is in de map PRINTER,
      > daar door wordt er geen regel aangemaakt in het CAT-bestand DISK.CAT

      Hallo Joanne en anderen,

      Het probleem is inderdaad dat die driver al aanwezig was (overgebleven
      van een test in 2006).

      Ik heb intussen een aangepaste versie op diezelfde plek opgeslagen:
      http://www.pro-gen.nl/test/html-utf.lzh

      Als u de vorige versie al geinstalleerd had, verwijder eerst
      HTML-UTF.LZH en HTML-UTF.INI uit de SUPP map en download dit bestand dan
      opnieuw.

      Deze aangepaste versie bevat tevens een CSS-driver met UTF-tekenset.

      Hopelijk werkt het nu beter.