Re: [pro-gen] Re: Van geregistreerde naar demo versie

  • Jozef Van de Ven
    Message 1 of 10 , Nov 9, 2008
      methode 1 werkt wel.

      -------Oorspronkelijk bericht-------

      Van: D. Hendrikson
      Datum: 9/11/2008 19:28:04
      Aan: pro-gen@yahoogroups.com
      Onderwerp: [pro-gen] Re: Van geregistreerde naar demo versie

      Beste mensen,

      Bedankt voor de adviesen.

      methode 1: het verwijderen van de registratiegegevens via het menu, werkt
      niet
      methode 2: het verwijderen van het bestandje werkt wel. Uiteraard
      moet je wel eerst een kopie van het geheel maken of de
      registratieggeevens opnieuw invoeren.

      Dago Hendrikson, Gouda, The Netherlands
      * Family site Van Rij: http://www.van-rij.nl
      Research and family foundation "van Rij" (also van Reij, van Rie, van
      Ree, van Riede, van Rije, van Ry, van Rye, Vanry, Verrij etc.)
      * See also: http://www.dhendrikson.nl/genealogie
      Research the Dutch families "Hendrikson" (Henderson, Hendriksen),
      "Macor" and "Hotting" (also Hottich).

    • Jozef Van de Ven
      Message 2 of 10 , Nov 9, 2008
        Of heeft dat mss iets te maken met welke patch of windows je werkt?
        In ons heemkundig lokaal hebben we op onze pc's XP en ik dacht patch 13 en
        daar werken we zo omdat de mensen alleen de gegevens kunnen bekijken en/of
        verwijderen.

        Mvg,
        Jos

        Message 3 of 10 , Nov 9, 2008
          Hallo,

          Ik heb het nu bij mij thuis op een pc met Vista en patch 17 geprobeerd en
          het werkt door in je gegevens een wijziging aan te brengen.
          En was daarna een demo-versie.
          Werkt dus wel zonder iets weg te werpen.
          Mvg,
          Jos