Probleempje in persoonsblad

  • Peter van der Lee
    Message 1 of 1 , Oct 25, 2008
      Ik heb de volgende situatie

      Annetje van der Lee krijgt een buitenechtelijk kind dit wordt genoemd Riche
      Ze noemt bij de doop als vader Arien Gerrits van der Beek

      Later trouwt ze een ander n.l. Jacob de Keijser
      Als ik daar een persoonsblad van maak wordt Riche wel aan de vader geknoopt
      Die er allen maar alimentatie voor betaalde

      Terwijl bij de moeder alleen komt te staan dat ze een kind heeft, maar niet welk!!
      Hoewel zij het kind verzorgd heeft

      Ik zou in ieder geval graag zien dat er bij de moeder een duidelijke verwijzing naar het kind zou komen

      Is hier een oplossing voor in een toekomend release?/
      ---------------------------------------
      Vriendelijke groeten
      Peter van der Lee

      Persoonsbladen

      Bestand : D:\GENEALOG\PG30NL\NL\DATA\TOTAAL

      Datum : 2008-10-25

      Selectie : Gemarkeerde records

      Sortering : Achternaam + Voornaam + Geboorte datum

      10939 Arien Gerritsz van der Beek.

      Kind:

      1. Riche van der Beek (zie 10938 op blz. 1).

      10938 Riche van der Beek, geboren op 1730-07-25 te IJsselstein, gedoopt (RK) op 1730-08-14 te IJsselstein.

      10947 Jacob de Keijser, overleden voor 1742 te IJsselstein.

      Gehuwd na 1730 te IJsselstein met Annetje Jans van der Lee (zie 10936 op blz. 1).

      10936 Annetje Jans van der Lee, geboren in 1705 te IJsselstein.

      Gehuwd na 1730 te IJsselstein met Jacob de Keijser (zie 10947 op blz. 1).

      Kind: 1 kind.