RE: [pro-gen] Re: Uitvoer t.b.v. Internet lukt niet meer.

  • Ivo Gilisen
    Message 1 of 15 , Aug 20, 2008

      Net een proefje gemaakt van mijn stamreeks in css met PRO-GEN 3.0b-p17.
      Niets aan de hand. Alle files worden aangemaakt zoals het hoort:

      gendex.txt
      proef-stmrks.htm
      proef-stmrks.htx
      proef-stmrks-frm2.htm
      proef-stmrks-frm3.htm
      proef-stmrks-indx.htm
      proef-stmrks-keys.htm
      proef-stmrks-main.css
      proef-stmrks-pict.gif
      proef-stmrks-prn.css
      proef-stmrks-scrn.css

      En alles verschijnt automatisch in mijn IE.

      Groetjes,
      Ivo

      Message 2 of 15 , Aug 20, 2008
        Dag allen,

        Ik heb de laatste update en bij mij gaat het nog prima.

        Mvg,
        Jos Van de Ven

        Message 3 of 15 , Aug 20, 2008
          Hallo Johan,

          Klopt, ik heb de aanpassing gedaan en nu werkt het weer wel.
          Ik heb nog niet zo lang geleden spywareterminator geïnstalleerd, het zou
          kunnen dat die wat te agressief te werk is gegaan. Of het heeft te maken met
          een update van registry mechanic, Ik merk bijvoorbeeld bij het programma van
          Gendalim, dat die niet werkt als ik registry mechanic heb laten draaien. Bij
          het opstarten van Gendalim vraagt hij dan iedere keer om de originele
          installatie CD Rom. Daarna gaat het weer goed, totdat ik weer registry
          mechanic laat draaien.

          Vreemd gedoe allemaal, maar ik snap er niets van. Helaas ben ik niet zo
          technisch.
          Maar Johan, je hebt me al vaker met duidelijke instructies goed op weg
          geholpen. Dus wederom bedankt.
          Heb jij al ooit van die verticale blauwe streepjes gezien in de
          progen-velden, die heb ik de laatste tijd ook.
          En nu breekt helemaal mijn klomp.
          Ik wilde een printscreen maken om je een voorbeeld te geven en als ik de
          printscreen heb gemaakt, zijn de streepjes weg (het lijkt wel of ik kan
          toveren!!!). Ook in de originele velden. Raadsel Raadsel.

          Had ik op school toch maar beter opgelet, dan was ik nu wellicht ook veel
          technischer uitgevallen. :-)

          Ik hoor het wel weer, maar ben blij dat het HTML probleem nu is opgelost.

          Bedankt en zeker weer tot de volgende keer.

          Groeten en ik hoop dat het bij de anderen, zeker Evelien, ook opgelost kan
          worden.

          Groeten uit het mooie Helmond, geboren en getogen en ik ben er trots op. (al
          meer dan 50 jaar)

          Cor Wildenberg

          Message 4 of 15 , Aug 20, 2008

            Dag Johan,

            Ik heb die waarde op 0 gezet, de andere ControlSets stonden er al op.
            Maar ook dit werkt niet (ben jaloers op Cor).
            Ook heb ik geen optimaliseringsprogramma o.i.d. gedraaid.
            Het enige wat ik nog niet zo lang geleden heb gedaan na de laatste
            uitdraaien, is Windowsupdate.
            Ik heb van alles gedaan, logboeken bekeken, controle systeembestanden,
            services......
            Maar ik kom er niet uit.... en weet nu echt niet meer waar ik zou moeten
            zoeken.
            Via systeemherstel heb ik gekeken of ik niet iets geïnstalleerd heb, wat ik
            vergeten ben..maar ook niets bijzonders.
            De enige optie is terug te gaan voor de windowsupdate.

            Maar misschien heb jij nog een suggestie?

            Groetjes,
            Evelien
          • Evelien van Ruitenbeek
            Message 5 of 15 , Aug 20, 2008
              Dag Johan,

              Had de pc uiteraard al opnieuw gestart en ook de registeraanpassing stond er
              nog.
              Ik begon het al op te geven.

              Maar met het opgeven van een nieuwe naam voor de uitvoer
              ...............BINGO!
              Eerst met een naam van 8 tekens en dacht even dat de uitvoer daardoor lukte.
              Maar gelukkig..... ook met 12 tekens ging het goed.
              Toch weer uit nieuwsgierigheid de oude naam gebruikt en ook met die gaat
              alles weer goed.

              Ik heb steeds die oude naam gebruikt en dus ook steeds weer de boel
              overschreven.
              Zou dat het probleem zijn geweest? Dat je zoiets niet moet doen?

              Groetjes,
              Evelien

              Message 6 of 15 , Aug 20, 2008

              • Jozef Van de Ven
                Message 7 of 15 , Aug 20, 2008
                  Hallo,

                  Die blauwe streepjes hebben volgens mij met de videokaart te maken.
                  Zijn die blauwe streepjes niet de randen van het menu van progen uit het
                  vorige scherm?

                  Mvg,
                  Jos

                  Message 8 of 15 , Aug 20, 2008
                    Hallo Johan,

                    Pfft........... wat een "eentje" al niet kan veroorzaken!
                    Ik heb mijn hele systeem ervoor op de kop gezet.
                    Het is me een raadsel hoe die registervermelding is veranderd.
                    Maar daar ga ik dus niet meer over piekeren... alles werkt weer.

                    Groetjes en bedankt!
                    Evelien

                    Message 9 of 15 , Aug 20, 2008