HOESAMEN

  • swinnen1@pandora.be
    Message 1 of 5 , Apr 1, 2001

      Ben pas lid van deze groep, dus sorry indien dit vroeger reeds
      behandeld werd.

      Heb een hele poos geleden iets gelezen over geschreven programma om
      in pro gen de verwantschap tussen twee personen op te zoeken en weer
      te geven.

      Het zou toen hoesamen.vtx geheten hebben.

      Bestaat dit nog en werkt het ; waar kan ik er info over vinden.

      Met vriendelijke groeten,

      Herman Swinnen
    • Ivo Gilisen
      Message 2 of 5 , Apr 2, 2001

        Surf eens naar / klik eens op :

        http://gallery.uunet.be/pro-gen.gg.limburg/

        http://gallery.uunet.be/pro-gen.gg.limburg/F-cd-rom.htm

        Met vriendelijke groeten,
        Ivo
        ivo.gilisen@...
        http://users.pandora.be/ivo.gilisen
        http://gallery.uunet.be/ivo.gilisen/

[...]

        Yahoo! Groups Sponsor

      • l.p.vankessel@kpn.com
        Message 3 of 5 , Apr 3, 2001
          --- In pro-gen@y..., "Ivo Gilisen" <ivo.gilisen@a...> wrote:
          > Beste,

> [...]
          Service.

        • Cruysberghs-Willekens
          Message 4 of 5 , Sep 25, 2013

            Beste groep, is er iemand die weet of het mogelijk is de functie HOESAMEN te laten uitvoeren naar Foto-Paint in plaats van Word ,het zou voor mij gemakkelijker zijn en minder kwaliteitsverlies.

            Beste groeten en alvast bedankt

            François Cruysberghs

            Lidnummer 13073

          • Ivo Gilisen
            Message 5 of 5 , Sep 25, 2013

              Beste François en Maria,

              Voor de duidelijkheid, HOESAMEN is geen standaardprogramma van PRO-GEN. Het werd door Jaak Simons en mij ooit geschreven en staat op de jaarlijkse dvd van de PRO-GENgebruikersgroep LIMBURG http://www.pro-gen.be

              Ja, dat kan. Installeer een PDF-printer (ik heb goede ervaring met Bullzip PDF) op je computer. Activeer die printer “als standaardprinter”. Start pas daarna PG3.21 en maak de uitvoer van je HoeSamen ‘naar printer’. Sla de gemaakte pdf ergens op. Open de pdf en sla die vervolgens op in een fotoformaat als JPG, PNG of TIFF.

              Met vriendelijke groet,

              Ivo
              ivo.gilisen@...

              Voorzitter PRO-GENgebruikersgroep LIMBURG

              http://www.pro-gen.be   |   http://www.daris.be  |   http://users.telenet.be/ivo.gilisen