Succes met de USB stick

  • Peter Nekkers
    Message 1 of 1 , Aug 6, 2008
      LS,

      deze zomer was er een familie bijeenkomst in de stad Holland in Michigan (USA), waar ik met mijn USB stick en de programma's en data van PG30 naar toe ging. De voorbereiding heb ik gelezen in de bladen van de PG gebruikersclub. Ik heb de tips opgevolgd en eerst testen gedaan op Nederlandse computers met Windows XP. Met wisselend succes vanwege de ondersteuning van mijn U3 stick.

      Maar, in de USA liep alles naar wens op een XP computer en kon ik demonstratie geven. Een aanrader voor reizigers met de PG30 database...!

      Met vriendelijke groeten / kind regards

      Peter Nekkers, Vredehofstraat 16, 3761 HB, SOEST, tel. +31-356023350
      peter@...