PRO-GEN Aanvulling 17 beschikbaar

    Message 1 of 1 , Jul 15, 2008
      Beste PRO-GEN-ers,

      Veel eerder dan verwacht is het nodig gebleken om "Aanvulling 16" te
      vervangen. Gisteravond heb ik daarom "Aanvulling 17" geplaatst op
      www.pro-gen.nl.

      De problemen met "Aanvulling 16" betrof met name oudere Windows versies:
      -BACKUP: Sinds Aanvulling 16 kon er op Windows 95, 98 en ME niet in
      een submap gearchiveerd worden of verscheen er een foutmelding.
      -Opstarten: Op een PC met Windows 95 verscheen een foutmelding bij
      gebruik van Aanvulling 16.

      Daarnaast zijn er twee problemen opgelost die al langer bestonden:
      -BACKUP: In een backup van een bestand met meer dan 434.348 personen
      raakte het personenbestand beschadigd.
      -Installatie: Als een bestand dubbel genoemd wordt bij "Bestand kiezen",
      dan wordt deze tweede vermelding weggelaten.

      Installatie kan weer m.b.v. zo'n LZH bestand dat in de PG30\SUPP map
      geplaatst wordt, maar bij een standaardinstallatie kan je ook de
      demo-versie gebruiken om over je bestaande versie heen te installeren.