Re: [pro-gen] Er zit geen diskette in station

    Message 1 of 5 , Jul 2, 2008
      Peter van der Lee schreef:

      > Ik heb Pro-Gen op een laptop draaien met W98, en dat werkt al tijden
      > Nu krijg ik opeens de melding bij het afsluiten "Er zit geen diskette in
      > station ...." met de mapnaam waar ik normaal gesproken mijn backups neerzet.
      > Weet iemand hoe ik daar weer in orde kan krijgen?
      > De map is er gewoon en ook te accessen.
      >
      > Peter v.d.Lee

      Hallo Peter,

      Dit is helaas een probleem wat in Aanvulling 16 zit en op Windows 95, 98
      en ME optreedt. Op Windows 2000, XP, Vista gaat dat wel goed.

      Voorlopig werkt het wel als je de hoofdmap van de betreffende schijf
      gebruikt.

      Ik ben er mee bezig om dat op te lossen.

    • Peter van der Lee
      Message 2 of 5 , Jul 2, 2008
        Ha Johan

        Wat bedoel je met de hoofdmap?

        peter

> [...]
        > Gecontroleerd door AVG - http://www.avg.com
        > Versie: 8.0.131 / Virusdatabase: 270.4.4/1530 - datum van uitgifte:

        Geen virus gevonden in het uitgaande-bericht.
        Message 3 of 5 , Jul 3, 2008
          Peter van der Lee schreef:

          > Ha Johan
          >
          > Wat bedoel je met de hoofdmap?
          >
          > peter

          Hallo Peter,

          Als je bijv. een USB-stick gebruikt die van Windows letter F: heeft
          gekregen dan zal op jouw Windows 98 machine "F:\" wel werken als
          Backup-map terwijl "F:\PGBACKUP\" nu even niet werkt.

        • Peter van der Lee
          Message 4 of 5 , Jul 3, 2008
            Johan

            Ik heb c:\ geprobeerd, maar dan krijg ik de melding "De diskette is vol.
            Stop een nieuwe diskette in station c:\"
            Dus ik wacht jouw oplossing maar even af. Op mijn bureau PC gaat alles goed,
            dat draait onder XP.

            Vriendelijke groeten
            Peter van der Lee

> [...]
            > 2-7-2008 19:02

            Geen virus gevonden in het uitgaande-bericht.
            Versie: 8.0.135 / Virusdatabase: 270.4.4/1531 - datum van uitgifte: 2-7-2008 19:02