Er zit geen diskette in station

  • Peter van der Lee
    Message 1 of 5 , Jul 2, 2008
      Ik heb Pro-Gen op een laptop draaien met W98, en dat werkt al tijden
      Nu krijg ik opeens de melding bij het afsluiten "Er zit geen diskette in station ...." met de mapnaam waar ik normaal gesproken mijn backups neerzet.
      Weet iemand hoe ik daar weer in orde kan krijgen?
      De map is er gewoon en ook te accessen.

      Peter v.d.Lee

      Geen virus gevonden in het uitgaande-bericht.
      Gecontroleerd door AVG - http://www.avg.com
      Versie: 8.0.131 / Virusdatabase: 270.4.4/1530 - datum van uitgifte: 2-7-2008 8:05

      Message 2 of 5 , Jul 2, 2008
        Peter van der Lee schreef:

> [...]
        > station ...." met de mapnaam waar ik normaal gesproken mijn backups neerzet.
        > Weet iemand hoe ik daar weer in orde kan krijgen?

        Hallo Peter,

        Dit is helaas een probleem wat in Aanvulling 16 zit en op Windows 95, 98
        en ME optreedt. Op Windows 2000, XP, Vista gaat dat wel goed.

        Voorlopig werkt het wel als je de hoofdmap van de betreffende schijf
        gebruikt.

        Ik ben er mee bezig om dat op te lossen.

      • Peter van der Lee
        Message 3 of 5 , Jul 2, 2008
          Ha Johan

          Wat bedoel je met de hoofdmap?

          peter

          Message 4 of 5 , Jul 3, 2008
            Peter van der Lee schreef:

            > Ha Johan
            >
            > Wat bedoel je met de hoofdmap?
            >
            > peter

            Hallo Peter,

            Als je bijv. een USB-stick gebruikt die van Windows letter F: heeft
            gekregen dan zal op jouw Windows 98 machine "F:\" wel werken als
            Backup-map terwijl "F:\PGBACKUP\" nu even niet werkt.

          • Peter van der Lee
            Message 5 of 5 , Jul 3, 2008
              Johan

              Ik heb c:\ geprobeerd, maar dan krijg ik de melding "De diskette is vol.
              Stop een nieuwe diskette in station c:\"
              Dus ik wacht jouw oplossing maar even af. Op mijn bureau PC gaat alles goed,
              dat draait onder XP.

              Vriendelijke groeten
> [...]

              > 2-7-2008 19:02

              Geen virus gevonden in het uitgaande-bericht.
              Versie: 8.0.135 / Virusdatabase: 270.4.4/1531 - datum van uitgifte: 2-7-2008 19:02