Fout bij afsluiten

  • rvdheijkant
    Message 1 of 3 , Jun 27, 2008
      Bij het afsluiten van Pro-Gen krijg ik de melding: "Bad filename in
      module PGBACKUP at adress 13C6:0841"
      Wat kan er mis zijn? Opnieuw Pro-Gen installeren?

      Rinus
      Message 2 of 3 , Jun 28, 2008
        rvdheijkant schreef:

        > Bij het afsluiten van Pro-Gen krijg ik de melding: "Bad filename in
        > module PGBACKUP at adress 13C6:0841"
        > Wat kan er mis zijn? Opnieuw Pro-Gen installeren?
        >
        > Rinus

        Hallo Rinus,

        Als je 'Aanvulling 16' installeert, gaat dat dan nog steeds fout?

        Kan je onder "PRO-GEN bestand kiezen" elk bestand wel openen, of staan
        daar wellicht ook bestanden bij die niet meer op de PC staan?

      • rvdheijkant
        Message 3 of 3 , Jun 29, 2008
          Beste Johan,

          Je hebt gelijk: er was een oud bestand bij
          Alles werkt weer als vanouds. Dank!

          Rinus