Update website

  • Wim Altena
    Message 1 of 5 , Jun 23 11:50 AM
      Goedenavond,

      Zojuist een grote update van mijn website gedaan met veel nieuwe
      gegevens over de volgende namen

      Altena, Beverdam, Boom. Kuipers, De Leeuw, Schepers en Spalink,
      grotendeels komen deze gegevens

      uit Overijssel, Drenthe en het grensgebied met Duitsland.

      Groeten,

      Wim Altena

      Enschede

      www.altena100.nl
    • Benno Schulenberg
      Message 2 of 5 , Jun 23 1:21 PM
        Wim Altena schreef:
        > Zojuist een grote update van mijn website gedaan

        Dit is een discussielijst voor alle zaken die met Pro-Gen te maken
        hebben. Niet een plek om reclame te maken voor websites of voor
        wat dan ook.

        Benno
      • Wim Altena
        Message 3 of 5 , Jun 23 1:59 PM
          Sorry, je hebt volkomen gelijk.

          Wim Altena
          Enschede

> [...]

          Dit is een discussielijst voor alle zaken die met Pro-Gen te maken
          hebben. Niet een plek om reclame te maken voor websites of voor

        • jan. h.hagedoorn
          Message 4 of 5 , Jun 25 1:19 AM
            Hallo Wim,

            Graag het adres van de website

            H.Gr.
            Jan Hagedoorn
            Aalsmeer

            This email is protected by Norton Internet Security 2007

            Message 5 of 5 , Jun 25 10:47 AM
              Stond er toch echt duidelijk bij
              Rob

              --- In pro-gen@yahoogroups.com, "jan. h.hagedoorn" <janhagedoorn@...>