Fw: Handtekeningenlijst.htm

  • rachel plantinga
    Message 1 of 2 , Mar 31, 2001
      Handtekeningenlijst
      Tja...de dieren kunnen zelf niet om hulp vragen....

      NAAM
      Wie zijn er in dit land nu eigenlijk gek geworden?

      Dieren worden doorgedraaid als rotte tomaten. Steun onze campagne tegen het vernietigen van miljoenen dieren!

      WOONPLAATS

      HANDTEKENING

      Lijst uitprinten en sturen naar: Dierenbescherming / tav: Secretariaat Communicatie / Postbus 85980 / 2508 CR / Den Haag

    • P. Mathijssen
      Message 2 of 2 , Mar 31, 2001
        Op zaterdag 31 maart 2001 om 14:03, rachel plantinga schreef:

> [...]
        >
        > Dieren worden doorgedraaid als rotte tomaten. Steun onze
        > campagne tegen het vernietigen van miljoenen dieren!

        Hoezeer ik je actie ook ondersteun, moet ik toch aangeven dat de
        manier waarop je hier aandacht voor vraagt niet voor deze lijst
        bedoelt is.

        Je had ten eerste aan moeten geven dat het onderwerp off-topic
        was, zoals wordt aangegeven bij de bepalingen voor deze
        discussiegroep.

        Ten tweede had je beter een verwijzing kunnen maken naar de
        pagina waar mensen zich op kunnen geven. Met mijn e-mail lezer
        krijg ik dus niets te zien van jouw HTM pagina.

        Peter Mathijssen
        Beheerder Pro-Gen Yahoo!Group
        http://groups.yahoo.com/group/pro-gen