doorverwijzing blz. nr's

  • Rob Hubert
    Message 1 of 4 , Mar 12, 2008
      Beste lijstgenoten,

      Ik heb een vraag die misschien heel simpel is, maar je moet er maar opkomen.
      Ik wil een uitdraai maken waarbij achter de naam met verwijzing naar de blz. wordt gemeld. Je krijgt dan bijv. deze gegevens:

      Uit dit huwelijk:

      1. Adriana Jacoba Clasina PATIJN (zie XIVe op blz. 1).
      2. Dr. Jacob Hubert PATIJN (zie XIVf op blz. 1).

      Nu de vraag, hoe krijg ik de blz. nr's zover dat ze naar de juiste blz. verwijzen. Ik meen een keer gelezen te hebben dat je dit doet met alles selecteren, maar dit werkt niet (althans bij mij niet)

      Wie kan me vertellen hoe dit moet.

      Alvast mijn hartelijke dank.

      Met vriendelijke groeten,

      Rob Hubert
      Haarlem
      hubert14@...
      www.rob-hubert.nl
      Zoek naar Aberson, Heijboer, Hoogland,
      Hubert, Schuwer, Westerbeek van Eerten.

    • Gert Aelbers
      Message 2 of 4 , Mar 12, 2008
        Je was er bijna:
        In Word alles selecteren en dan F9

        met vriendelijke groeten,
        Gert Aelbers.

        Geïnteresseerd in de familienamen: Aelbers, Doesburg, den Dubbelden, Mulder,
        Lünnemann, Okkerse, de Kruijf, de Haas, Middelweerd, Schippers, De Hart,
        Kuipers, Kulsdom, Meeuwse.

        Gegevens op: http://home.casema.nl/gert.aelbers/

      • Hans Homan Free
        Message 3 of 4 , Mar 12, 2008
          alles selecteren en dan F9 indrukken.

          Met Vriendelijk Groeten
          Hans Homan Free
          homepage: www.homanfree.nl

          Message 4 of 4 , Mar 12, 2008
            Dat laatste zetje was precies wat ik nodig had. Het is gelukt.