Meningen in dit forum (was: windows vista)

    Message 1 of 2 , Feb 29, 2008
      Leo van Iperen schreef:

      > Naar mijn mening is deze groep niet om meningen over producten als
      > bijvoorbeeld Vista te geven.
      > Zelfs een mening geven over Pro-Gen gaat mij te ver voor een discussiegroep.
      > ... [knip] ...

      Op de eerste plaats kan ik me niet herinneren dat Leo van Iperen is aangesteld als moderator of co-moderator van dit forum.

      Op de tweede plaats leven we (gelukkig) in een land waar we vrijheid van meningsuiting hebben. In die zin is het volstrekt geoorloofd in dit forum meningen te uiten, zij het natuurlijk over de onderwerpen van dit forum, namelijk PRO-GEN en aanverwante programma's en -technieken.

      Aangezien de vraag van Lorette aan bovenstaand criterium voldeed (zij het dat de onderwerpregel wat minder gelukkig was gekozen), is er dus geen vuiltje aan de lucht. De reactie van Rob Fransen geeft Lorette een goed antwoord. De reactie van Erik Groenhuis is wat minder to the point, maar ik kan zijn zienswijze wel billijken. Lorette heeft daar echter weinig aan, net zoals de velen andere die een laptop met Vista geleverd krijgen. De reactie van Rachel is bemoedigend en daarom ook volstrekt op z'n plaats in dit forum.

      Aanvullingen die Lorette verder helpen met haar probleem zijn welkom. Mopper-reacties op Windows Vista mogen wat mij betreft wegblijven. Wat dat betreft gaf de voorzitter van de PGGG in zijn jongste praatje in PRO-GEN-eralia niet het goede voorbeeld...!

      Vriendelijke groeten,
      Don Arnoldus, co-moderator van dit forum

    • lorette van waesberghe
      Message 2 of 2 , Mar 1, 2008
        Aan iedereen

        Operatie Pro-Gen op Windows Vista geslaagd. Alles ziet er normaal uit, dank zij jullie hulp.

        Van Waesberghe Lorette.