Re: Aanpassen achtergrond keuze

  • Joanne Meulenbelt
    Message 1 of 7 , Jan 29, 2008
      Hallo allen,

      Fout zelf gevonden wat betreft Firefox en die "marmer"-achtergrond.
      Je zou het zelf nooit hebben bedacht, maar het ligt niet aan CSS-zelf.

      **** LET OP!!!!! **** met het kiezen van je bestandsnamen in PRO-GEN.

      Je mag wel lange namen gebruiken, maar GEEN SPATIES in de naam daar
      kan Firefox echt niet tegen (weg marmer achtergond, vooral in CSS.
      Internet Explorer doet daar niet moeilijk over.)

      Dus NIET:
      Wilhelmina van ORANJE NASSAU, maar wel Wilhelmina_van_ORANJE_NASSAU .

      Mvgr,
      Joanne Meulenbelt.
      Helpdesk PGGG

      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Joanne Meulenbelt"
      <joanne.meulenbelt@...> wrote:

      > Firefox,
      > De
      > zijn nog

      De
      Firefox
      > en de
      > aangemaakt,
      > rode
      > Firefox
      > weergegeven

      > Hallo Johannes,
      >
      > Dank je voor je reactie. Die Oranje heeft geen achtergrond bestand,
      > maar gewoon een achtergrondkleur. Extra is een soort "wapen"-
      > pictogram in de linker-hoek met als extra gekleurde keuze-balken.
      Die