RE: [pro-gen] Probleem met vastellen verwanten

  • Evelien van Ruitenbeek
    Message 1 of 10 , Dec 9, 2007
      Hoi Johan,

      Ik ga het op de onderstaande manier eens proberen.
      Echter....... morgen weer een dag:-)
      Je hoort dus nog of zo wel de verwantschap vastgesteld kan worden.

      Groetjes,
      Evelien

    • Evelien van Ruitenbeek
      Message 2 of 10 , Dec 9, 2007

        Dan weet ik genoeg, want mijn kwartierstaat bevat echt niet het aantal
        personen dat Beatrix in haar kwartierstaat heeft:-)
        En de andere persoon heeft er natuurlijk ook een heleboel. Hij is een verre
        afstammeling van Maurits van Oranje Nassau.
        Maar ik ga de tip van Johan uitproberen.........

        Groetjes,
        Evelien