Historie van adressen

  • jos1620
    Message 1 of 3 , Dec 2, 2007
      Goedemiddag allemaal,

      Ik ben een tijdje bezig met progen en ik wil bij een (1) persoon
      meerdere adressen invoeren omdat ik uit onderzoek een aantal adressen
      heb gevonden.

      Ik kon niets vinden in de documentatie van Progen. Is hier een
      mogelijkheid voor binnen progen of is er een andere oplossing.

      Dit geldt eigenlijk ook het zelfde voor kadastraal eigendom...?????

      Greetinxxxx

      Jos Mout
    • Peter van der Lee
      Message 2 of 3 , Dec 2, 2007
        Jos

        Daar heb ik ook wel eens aan gedacht
        Voorlopig heb ik dat maar in het infoveld van adres gezet.
        Ik denk dat het invoeren van zo'n funktie nog al wat voeten in de aarde
        heeft.
        Ben benieuwd of de ontwerpers daar een oplossing voor hebben.

        Aan de andere kant is het misschien wel een beetje overdone om daar een heel
        uitgebreide funktie op te maken, want eigenlijk voldoet dat lijstje in het
        informatie veld ook goed
        Maar de adres informatie zoals die nu in Pro-Gen staat is gekoppeld aan een
        datumveld, en daarmee wek je eigenlijk verwachtingen.

        Dus een heel tegenovergestelde oplossing zou kunnen zijn die adresinformatie
        te vereenvoudigen tot alleen maar een informatie veld.

        -------------------------------
        Vriendelijke Groeten
        Peter van der Lee

> [...]
        > mogelijkheid voor binnen progen of is er een andere oplossing.
        >
        > Dit geldt eigenlijk ook het zelfde voor kadastraal eigendom...?????

      • jos1620
        Message 3 of 3 , Dec 2, 2007
          Ik zal er een mail aan wagen om meer datum velden te laten / kunnen
          (aan)maken zodat meerdere adressen ingevoerd kunnen worden.

          Jos Mout

          --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Peter van der Lee" <pvanderlee@...>