Kwartierbladen vierkant

  • Gerard van Vliet
    Message 1 of 4 , Nov 29, 2007
      Wie kan mij helpen bij het maken van Kartierbladen met vierkanten ingevulde vlakken, die we gebruikten voordat het cirkeldiagram kwam. Vroeger moest je die dingen maken via een omweg naar Word Perfect. en later met Word. Het maken van een cirkel diagram is mij wel gelukt. Ik werk met Vista Home Premium.
      Graag uitleg stap voor stap. Vriendelijke groeten Gerard van Vliet.

    • Luc Klaps
      Message 2 of 4 , Nov 29, 2007
        Gerard

        Op de website van de PRO-GENgebruikersgroep LIMBURG vzw staat een online-cursus PRO-GEN.
        Kijk eens naar http://www.pro-gen.be/uit-kwblad.htm.
        Ik denk dat het dit is wat je zoekt.

        met vriendelijke groeten
        Luc Klaps

[...]