Re: [pro-gen] voorzetsels

  • Joanne Meulenbelt
    Message 1 of 6 , Sep 10 8:30 AM
      Hallo Rob,

      Het bestand zelf heet PRO-GEN.PFX en staat in ..\PG30\NL (eigenlijk wel logisch PRO-GEN van Pro-Gen en PFX van prefix, makkelijk te onthouden)

      Mvgr,
      Joanne Meulenbelt

[...]

        P.S. Dit berichtje al eerder via de gewone mail verstuurt, maar
        blijkbaar niet aangekomen, dus nu maar via de groep. En ik maar
        wachten.... ... tot die verschijnt.