uitvoer met CSS

  • Vic van Lijf
    Message 1 of 2 , Sep 1, 2007
      L.S.

      Sinds kort maak ik nu een uitvoer met CSS. Ik begrijp dat de hele map naar mijn webside verplaatst moet worden. Hoe moet daar naar verwezen worden? Ik heb het enige maanden geleden ergens zien staan maar weet nu niet meer waar.

      Met vriendelijke groeten,

      Vic van Lijf

      vmp.van.lijf@...

      http://home.hccnet.nl/vmp.van.lijf

    • Gert Aelbers
      Message 2 of 2 , Sep 1, 2007
        Beste Vic,

        In plaats van de huidige HTML-tekst op je homepage:

        <center>
        <A href="1208_2F3.htm"> parenteel Johannes van Lijf (1675) met privacy
        bescherming</A></center>

        wordt het:

        <center>
        <A href="directorynaam/1208_2F3.htm"> parenteel Johannes van Lijf (1675) met
        privacy bescherming</A></center>

        met vriendelijke groeten,
        Gert Aelbers.

        Geïnteresseerd in de familienamen: Aelbers, Doesburg, den Dubbelden, Mulder,
        L├╝nnemann, Okkerse, de Kruijf, de Haas, Middelweerd, Schippers, De Hart,
        Kuipers, Kulsdom, Meuwse.

        Gegevens op: http://home.casema.nl/gert.aelbers/