Re: PGWINPRN.EXE

  • Wim Sels
    Message 1 of 13 , Jul 29, 2007
      ----- Original Message -----
      From: "Johan Mulderij" <mulderij@...>
      To: <pro-gen@yahoogroups.com>
      Sent: Saturday, July 28, 2007 9:42 PM
      Subject: Re: [pro-gen] Pro-Gen aanvulling 14 - Toetsenbordindeling

      Johan (en anderen),

      Als ik PGWINPRN.EXE (onder Vista) probeer te starten krijg ik Run-time error
      75; Path/File access error. De programma's staan bij mij onder J:\PG30 en de
      data onder K:\PG30. Starten van PRO-GEN.EXE (staat in dezelfde directory als
      PGWINPRN.EXE) geeft geen problemen. Op een andere PC (hier staan de
      programma's onder C:\Program Files\PG30 met Windows XP lukt het zonder
      problemen.
      Als ik op de Vista-PC alles wat in J:\PG30 staat kopiëer naar C:\Program
      Files\PG30 en vervolgens van daaruit PGWINPRN.EXE opstart krijg ik runtime
      error 52; Bad file name or number. Ook dan verloopt opstarten van
      PRO-GEN.EXE zonder problemen.

      Vriendelijke groeten,

      Wim Sels

      > Hallo Gijs,
      >
      > Die toetsenbord-keuze is alleen beschikbaar als je PRO-GEN start via
      > 'PRO-GEN via Windows printer'; niet met 'PRO-GEN direct naar printer'.
      > Gebruik dus dat 'via Windows printer' pictogram, dan gata het wel werken.
      > Johan Mulderij

    • Wim Sels
      Message 2 of 13 , Jul 29, 2007
        Johan,

        Hartelijk bedankt. Het werkt weer als vanouds.

        Vriendelijke groeten,
        Wim Sels
        Message 3 of 13 , Jul 29, 2007
          Wim Sels wrote:

> [...]

          Hallo Wim,

          Ik neem aan dat je niet rechtstreeks PGWINPRN start, maar het via het
          installatieprogramma aangemaakte pictogram 'PRO-GEN 3.0b direct naar
          printer' gebruikt.
          Kan het zijn dat je de PG30 map pas na de installatie naar J:\
          verplaatst hebt? In het algemeen kan je een programma-map niet
          straffeloos verplaatsen na installatie.
          De C:\Program files\ map kan een probleem geven i.v.m. de spatie in de
          map-naam. Daar hebben we al iets voor aangepast dat t.z.t. in de
          volgende aanvulling komt, maar voorlopig kan je daarom beter die J:\PG30
          aanhouden.

          Het beste kan je nu de demo-versie van onze website downloaden en deze
          over de J:\PG30 map heen installeren. Dan zou het weer moeten werken.

          Message 4 of 13 , Jul 29, 2007
            Johan Mulderij wrote:

> [...]
            > printer' gebruikt.

            Oops. Ik bedoelde hier natuurlijk 'PRO-GEN 3.0b via Windows printer'.

          • G. Hesselink
            Message 5 of 13 , Aug 1, 2007
              Bedankt voor de tip Johan! Ik had hetzelfde probleem als Wim Sels, maar het
              is nu opgelost. En ik kan inderdaad ook de toetsenbordindeling wijzigen.

              Groet,

              Gijs Hesselink
              www.geneaal.nl
              From: Wim Sels
              1b. Re: PGWINPRN.EXE
              From: Johan Mulderij
              1c. Re: PGWINPRN.EXE
              From: Johan Mulderij
              1d. Re: PGWINPRN.EXE
              From: Wim Sels

              Messages

              1a. Re: PGWINPRN.EXE
              Posted by: "Wim Sels" wsels@... wimsels2000
              Date: Sun Jul 29, 2007 9:28 am ((PDT))

> [...]

              > 'PRO-GEN via Windows printer'; niet met 'PRO-GEN direct naar printer'.
              > Gebruik dus dat 'via Windows printer' pictogram, dan gata het wel werken.

              Messages in this topic (12)

              1b. Re: PGWINPRN.EXE
              Posted by: "Johan Mulderij" mulderij@... j.mulderij
              Date: Sun Jul 29, 2007 10:01 am ((PDT))

              Wim Sels wrote:

> [...]

              Hallo Wim,

              Date: Sun Jul 29, 2007 10:04 am ((PDT))

              Date: Sun Jul 29, 2007 10:28 am ((PDT))

              Johan,

> [...]

              Vriendelijke groeten,
              Wim Sels

              > Oops. Ik bedoelde hier natuurlijk 'PRO-GEN 3.0b via Windows printer'.

              Messages in this topic (12)