RE: [pro-gen] Pro-Gen aanvulling 14 - Toetsenbordindeling

  • G.N.M. Aelbers
    Message 1 of 13 , Jul 28, 2007
      Beste Johan,

      Ik gebruikte PGWINPRN.exe nooit. Maar dat doet het 'm. Bedankt

      met vriendelijke groeten,
      Gert Aelbers.

      Geïnteresseerd in de familienamen: Aelbers, Doesburg, den Dubbelden, Mulder,
      Lünnemann, Okkerse, de Kruijf, de Haas, Middelweerd, Schippers, De Hart,
      Kuipers, Kulsdom, Meuwse.

      Gegevens op: http://home.casema.nl/gert.aelbers/

      Message 2 of 13 , Jul 29, 2007
        Message 3 of 13 , Jul 29, 2007
          Johan,

          Hartelijk bedankt. Het werkt weer als vanouds.

          Vriendelijke groeten,
          Wim Sels
          Message 4 of 13 , Jul 29, 2007
            Wim Sels wrote:

> [...]

            Hallo Wim,

            Ik neem aan dat je niet rechtstreeks PGWINPRN start, maar het via het
            installatieprogramma aangemaakte pictogram 'PRO-GEN 3.0b direct naar
            printer' gebruikt.
            Kan het zijn dat je de PG30 map pas na de installatie naar J:\
            verplaatst hebt? In het algemeen kan je een programma-map niet
            straffeloos verplaatsen na installatie.
            De C:\Program files\ map kan een probleem geven i.v.m. de spatie in de
            map-naam. Daar hebben we al iets voor aangepast dat t.z.t. in de
            volgende aanvulling komt, maar voorlopig kan je daarom beter die J:\PG30
            aanhouden.

            Het beste kan je nu de demo-versie van onze website downloaden en deze
            over de J:\PG30 map heen installeren. Dan zou het weer moeten werken.

            Message 5 of 13 , Jul 29, 2007
              Johan Mulderij wrote:

> [...]
              > printer' gebruikt.

              Oops. Ik bedoelde hier natuurlijk 'PRO-GEN 3.0b via Windows printer'.

            • G. Hesselink
              Message 6 of 13 , Aug 1, 2007
                Bedankt voor de tip Johan! Ik had hetzelfde probleem als Wim Sels, maar het
                is nu opgelost. En ik kan inderdaad ook de toetsenbordindeling wijzigen.

                Groet,

                Gijs Hesselink
                www.geneaal.nl
                From: Wim Sels
                1b. Re: PGWINPRN.EXE
                From: Johan Mulderij
                1c. Re: PGWINPRN.EXE
                From: Johan Mulderij
                1d. Re: PGWINPRN.EXE
                From: Wim Sels

                Messages

                1a. Re: PGWINPRN.EXE
                Posted by: "Wim Sels" wsels@... wimsels2000
                Date: Sun Jul 29, 2007 9:28 am ((PDT))

> [...]

                > 'PRO-GEN via Windows printer'; niet met 'PRO-GEN direct naar printer'.
                > Gebruik dus dat 'via Windows printer' pictogram, dan gata het wel werken.

                Messages in this topic (12)

                1b. Re: PGWINPRN.EXE
                Posted by: "Johan Mulderij" mulderij@... j.mulderij
                Date: Sun Jul 29, 2007 10:01 am ((PDT))

                Wim Sels wrote:

> [...]

                Hallo Wim,

                Date: Sun Jul 29, 2007 10:04 am ((PDT))

                Date: Sun Jul 29, 2007 10:28 am ((PDT))

                Johan,

> [...]

                Vriendelijke groeten,
                Wim Sels

                > Oops. Ik bedoelde hier natuurlijk 'PRO-GEN 3.0b via Windows printer'.

                Messages in this topic (12)