Uitprint parenteel

  • Jozef Van de Ven
    Message 1 of 4 , Jul 6, 2007
      Beste,

      Is er iemand onder jullie die op het volgende kan antwoorden?

      Grafische uitprint zie ik in het menu alleen in keuzes in A4 en A3, hierna
      is er knip en plakwerk nodig.
      Mij is de vraag gesteld van een familiegroep welke regelmatig samenkomt, of
      er ook een mogelijkheid is om het parenteel uit te printen via een plotter?

      Mvg,
      Jos Van de Ven

    • ch.pfeiffer

        Message 3 of 4 , Jul 7, 2007
          Jos Van de Ven vroeg:

> [...]
          > of
          > er ook een mogelijkheid is om het parenteel uit te printen via een

          Ik weet niet welke uitvoer je precies op het oog hebt, Jos, maar probeer
          eens het volgende:

          Kies in Hoofdmenu voor Parenteel
          Ga naar de persoon waar het schema mee moet beginnen.
          Kies bij Intellingen:
          Soort uitvoer: Grafisch schema
          Blokdefinitie: Genea-V1 (Maar een ander is ook goed)
          Rest naar eigen inzicht.
          Geef akkoord.

          Kies als Schijfuitvoer stuurprogramma DOS-TEXT

          Kies als test eerst Uitvoer naar het beeldscherm.

          Als het goed is, kies dan Uitvoer naar schijf en vervolgens:
          Onbeperkte bladmaten.
          Zonder bladnummers.
          Blokken altijd intact laten.
          Alle bladen.

          Geef een naam aan het bestand (max. 8 tekens, extensie is .TXT).

          Met dit bestand moet het mogelijk zijn een plotter aan te sturen.

          Succes ermee.

          Mocht er iets misgaan, dan weer even hier melden.

          Vriendelijke groeten,
          Don Arnoldus, Helpdesk PGGG

          P.S.
          Bij mij ging het mis. Kreeg foutmelding "Out of string space in module
          PG-SCHEM at address 2Edd:492B". Dat hoort dus niet.
          Mogelijk dat de uitvoer te groot was. Vandaar dat dit bericht ook naar Johan
          Mulderij wordt gestuurd, zodat hij die melding kan checken.
        • Jozef Van de Ven
          Message 4 of 4 , Jul 8, 2007
            Don,

            Ik heb alles gedaan zoals je gezegd hebt en bij mij was er geen foutmelding.
            Alles ziet er uit zoals ik bedoelde, moet alleen nog getest worden op
            plotter.
            Ik laat het je wel horen hoe het is afgelopen.

            Bedankt en groeten,
            Jos Van de Ven