RE: [pro-gen] Re: Instelbaar privacy-filter (was: privacyfilter)

  • Hans
    Message 1 of 7 , Jun 30, 2007
      Don en Jos,

      Ik ben de oorspronkelijke vragensteller. Hetgeen Don stelt was inderdaad de
      kern van mijn vraag. Dat ik afzonderlijk daarvan bijv. de uitvoer kan
      bewerken middels een zoek en vervang optie en dat vanaf een bepaalde periode
      in de tekst kan doen is mij wel duidelijk, maar bij een genealogie en
      parenteel kan dat in de tekst lastig zijn, omdat de generaties, waarover een
      filter zou moeten kunnen worden gelegd soms behoorlijk uit elkaar kunnen
      zijn getrokken. Dit is met name het geval als de nakomelingen van de probant
      talrijk zijn en de kinderen daaruit nogal van uiteenlopende geboortejaren
      zijn en dit wordt herhaald in volgende generaties.
      In een tekst dus erg bewerkelijk en gezien de het "a la carte" van Pro-Gen
      lijkt me dit een nuttige aanvulling. Hetgeen al blijkt uit de verschillende
      reacties op mijn vraag.

      Vriendelijk groet,
      Hans Omlo