Tip: Opstartproblemen met Pro-Gen onder Windows Vista Home Premium

  • Nantko Bosscher
    Message 1 of 1 , Jun 5, 2007
      Ik heb Pro-Gen met het nieuwe installatieprogramma op Windows Vista
      Home Premium geïnstalleerd. Echter Wilde Pro-Gen na de installatie
      niet opstarten. Er verscheen een Run-time error.
      Inmiddels heb ik het probleem opgelost.
      Rechtsklikken op de snelkoppeling "Pro-Gen 3.0b via Windows printer"
      Ga naar tabblad "Snelkoppeling", knop "Geavanceerd" en vink "Als
      administrator uitvoeren" aan.
      Hierna is de foutmelding verleden tijd.

      Vriendelijke groet
      Nantko Bosscher