lege frame en index bestanden

  • aat_versteegt
    Message 1 of 1 , May 26, 2007
      Hallo allemaal,

      Ik wilde vandaag de overzichten op mijn site www.versteegt.net weer
      eens vernieuwen toen ik tegen een probleem aanliep bij het genereren
      van alle pagina's met Pro-Gen.
      Ik had dit begin maart voor het laatst gedaan. Toen werkte alles nog
      goed. Ik draai normaal dan een standaard parenteel uit als
      tekstuitvoer met HTML uitvoer met terugverwijzingen in 2 frames.
      Vanmorgen leverde dit echter alleen een overzicht met de betreffende
      parenteel als .htm bestand op. Alle overige bestanden, *-frm2.htm, *-
      frm3.htm, *-indx.htm, *-keys.htm werden wel aangemaakt, maar zonder
      inhoud. De bestandslengte werd als 0 bytes weergegeven.
      Waar ik hierboven een sterretje in de bestandsnaam heb staan stond in
      werkelijkheid "verstgtu", de basisnaam waar Pro-Gen tijdens het maken
      van de overzchten om vraagt. Zoals gezegd, dit werkte normaal altijd
      goed, maar nu niet meer.
      Nadat ik werkelijk van alles had geprobeerd om dit probleem te
      tackelen, o.a.
      - indexbestanden weggooien en opnieuw laten aanmaken,
      - alle vtx bestanden opnieuw compileren,
      - updaten naar versie 14. Ik draaide nog op 13.
      - andere overzichten met frames uitproberen.
      - hele schone installatie gedaan, waarbij ik alle standaard
      instellingen ongewijzigd heb gelaten.
      bleef het probleem nog steeds bestaan. Alleen als ik vanuit een oude
      backup-kopie van de PG30 directorie draaide (PG30b p6) werden de
      overzichten, frame en index bestanden wel goed aangemaakt in de vorm
      zoals dat toen gebruikelijk was (nog niet in een aparte directorie
      die de ingegeven basisnaam als naam heeft).
      Dit zette me op het spoor om de basisnaam eens anders op te geven.
      Conclusie daaruit is dat ik alleen een basisnaam tot maximaal 3
      letters kon gebruiken om alles goed te laten werken. Bij een langere
      basisnaam onstaan de 0 bytes bestanden.
      Ik ga er daarbij vanuit dat Pro-Gen dus blijkbaar nog steeds (of weer)
      moeite heeft met lange bestandsnamen.
      Hopenlijk voorkomt mijn verhaal voor andere gebruikers een hoop
      gezoek naar een oplossing, maar ik hoop wel dat dit bugje in update
      15 opgelost kan worden.

      Met vriendelijke groeten,
      Aat Versteegt