[Ot]: Re: [pro-gen] Re: [Ot] Waar komt die dubbele messages vandaan?

  • Joanne Meulenbelt
    Message 1 of 1 , Mar 29, 2007
      Hallo Peter en Anderen,

      Je bericht is 7-voudig binnen gekomen.

      Gelukkig het ligt niet aan mij, want vandaag heb ik weer 4 uur zonder stroom gezeten. Weer de instellingen van ADSL opnieuw moeten instellen om gek van te worden. (Ze zijn aan het graven geweest en ze waren met 4 busjes sterk voor een meterkastje van hooguit een metertje hoog en een halfmeterje breed. Het gat is nog niet dicht, dus denk ik dat mijn wijk binnenkort weer zonder stroom zit. Dat is nu al 6½ uur in totaal).

      De vriendelijke groeten van,
      Joanne