Cirkeldiagram

  • Ineke Smit
    Message 1 of 11 , Mar 13 10:42 AM
      Beste Johan,

      Dit weekend pas tijd gehad voor het diagram. werkte perfect.
      Om het probleem van lege velden in de opmaak op te lossen heb ik voor
      het volgende gekozen. Bij de vader heb ik als voornaam een kleine letter
      "l" genomen en de achternaam verwijdert, voor de moeder alleen een "l"
      als voornaam. Hierdoor is het mooi als werkblad te gebruiken. De letters
      "l" zijn weer simpel te verwijderen, 5 min werk dus goed te doen. Het
      ziet er dan schitterend uit zonder open stukken.
      Nogmaals mijn dank voor dit leuke extra'tje in Pro-Gen.

      Met vriendelijke groet,
      Ineke Smit/Ger Eichenebrg
    • J.P. de Keuning
      Message 2 of 11 , May 5, 2001
        Een tijdje geleden heb vanaf Internet het nieuwe cirkeldiagram gedownload. Door een technische storing ben ik het programma echter weer kwijtgeraakt. Helaas kan ik het nu niet meer terugvinden op de site van Pro-Gen. Kijk ik er overheen of moet ik het op een andere plaats zoeken?

        Jaap de Keuning

      • Rob Fransen
        Message 3 of 11 , May 5, 2001
          Beste Jaap de Keuning,

          Als je zoekt naar het bestand pg30p13.exe dan klopt het dat je dat niet meer
          vindt. De verbeterde versie (zie bericht van Johan Mulderij van 29-4-2001)
          heet nu pg30p14.exe, te vinden onder "file downloads".

          Rob Fransen
        • J.P. de Keuning
          Message 4 of 11 , May 6, 2001
            Hallo Rob,
            Bedankt voor je reactie. Ik heb programma PG30.p14.exe nu wel gedownload en
            in een lege map geplaatst
            maar het lukt mij niet het geinstalleerd te krijgen. Als ik dubbelklik op
            'Instal' krijg ik de boodschap: de PRO-GEN directory is niet gevonden. Doe
            ik iets niet goed?

            Jaap

          • Ton Vromans
            Message 5 of 11 , May 6, 2001
              Hallo Jaap,

              Je zal een DOS-commando moeten geven waarin "Install" de directory kan vinden waarin PG30.EXE staat geïnstalleerd (meestal in de hoofddirectory van Pro-Gen).
              Open een DOS-box onder windows en geef vanuit de directory, waarin de tijdelijke installatiebestanden staan, het volgende commando: install c:\pg30 (dit ingeven als dit de directory is waarin je Pro-Gen hebt geïnstalleerd.

              Succes

              Ton Vromans

> [...]

              > vindt. De verbeterde versie (zie bericht van Johan Mulderij van 29-4-2001)
              > heet nu pg30p14.exe, te vinden onder "file downloads".

              Yahoo! Groups Sponsor

            • Eddy Landzaat
              Message 6 of 11 , Oct 1, 2002
                Beste mensen,

                Vanwege een verouderde laptop (die ik zomers juist voor mijn
                onderzoek gebruik), gebruik ik thuis ook nog steeds Pro-Gen 3.0a. Nu
                ben ik bezig mijn homepage opnieuw op te bouwen op een nieuwe lokatie.

                Alleen, enige tijd terug heb ik een systeemcrash gehad en daarbij
                blijk ik de verschillende verbeteringen en plug-ins van 3.0a kwijt
                geraakt te zijn!

                Wij kan mij alnog aan die aanvullingen helpen?

                Eddy Landzaat
                (Met een beetje gelukt kan ik volgend jaar mijn 486-laptop inruilen
                voor een Pentium 2 en kan ik dus alles gaan upgraden...)
              • Jozef Van de Ven
                Message 7 of 11 , Dec 14, 2010

                  't Is misschien wel makkelijk maar ik vind het niet.

                  Is het mogelijk om bij het maken van een cirkeldiagram linksboven de tekst
                  Kwartierstaat NAAM NAAM" te onderdrukken?

                  Mvg,

                  Jos Van de Ven

                  Cogito ergo sum.

                  Message 8 of 11 , Dec 14, 2010
                    Jos van de Ven vroeg:

                    > Is het mogelijk om bij het maken van een cirkeldiagram linksboven de
                    tekst Kwartierstaat NAAM NAAM" te onderdrukken?

                    Het genereren van het cirkeldiagram wordt geheel en al verzorgd door een
                    programma-onderdeeldat voor gebruikers NIET benaderbaar is. Aanpassing van
                    e.e.a. is alleen mogelijk door het desbetreffende programma te veranderen
                    en dat kan alleen door de makers gebeuren. Helaas, het is niet anders...

                    Vr.gr.
                    Don Arnoldus, helpdesk PGGG
                  • Gerard
                    Message 9 of 11 , Dec 15, 2010
                      Jos,

                      Ik open het pdf-bestand met kladblok en dan zie ik in de beurt van lijn 117 zoiets als: 0 -130 Td ( Kwartierstaat van NAAM NAAM) Tj

                      Ik verwijder daar de tekst die tussen haakjes staat en sla het bestand gewoon weer op.

                      Groeten.

                      Gerard Fabri

                      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Jozef Van de Ven" <vandeven.jos@...> wrote:

> [...]
                      >
                      > Is het mogelijk om bij het maken van een cirkeldiagram linksboven de tekst
                      > Kwartierstaat NAAM NAAM" te onderdrukken?

                    • Luc Klaps
                      Message 10 of 11 , Dec 15, 2010
                        Goede oplossing van Gerard Fabry.

                        Ik weet niet of het mogelijk is een aangepaste kwartierstaat (duiven) mee te zenden.
                        Ik doe toch maar een poging.

                        Luc Klaps

                        Message 11 of 11 , Dec 15, 2010
                          Gerard,

                          Dit was me ook verteld door Rob Fransen en is inderdaad de oplossing.

                          Bedankt,
                          Jos Van de Ven