OT: boek Akki Holla

  • Walther Jansen
    Message 1 of 1 , Mar 1, 2007
      Beste lijstgenoten,

      Ik weet dat dit geen advertentiemedium is. Omdat het toch over het programma Pro-Gen gaat maak ik hierbij kenbaar dat ik ter overname heb: het boek "Stamboomonderzoek, Genealogie en de PC" van Akki Holla (3e druk, 1996). Het boek verkeert in goede staat en is zover ik weet niet meer in de handel. Er kan rechtstreeks naar mij gemaild worden.

      Met vriendelijke groet,
      Walther