Re: [pro-gen] Parvapar in andere talen

  • Benno Schulenberg
    Message 1 of 7 , Feb 14 4:13 AM
      Evelien van Ruitenbeek schreef:
      > Ik kwam er toevallig achter toen ik een uitdraai wilde maken voor
      > iemand uit Zuid-Afrika.

      Maar iemand in Zuid-Afrika moet toch wel een beetje Nederlands
      kunnen lezen? :)

      Maar akkoord, ik ga ermee aan de slag. Even een dag geduld.

      Benno
    • Benno Schulenberg
      Message 2 of 7 , Feb 14 5:48 AM
        Benno Schulenberg schreef:
        > Maar akkoord, ik ga ermee aan de slag.

        Hrrm. Het werkt niet. Zelfs al constanten tussen 'IF ... THEN ...
        END IF' staan, worden ze door Pro-gen altijd gezien, en dus heeft
        de laatste definitie het voor het zeggen.

        Dinant en Johan, wat is er tegen om Parvapar in Pro-gen te
        integreren? Dan kunnen de bijbehorende constanten een plaatsje
        krijgen in de bestanden nl.inc, gb.inc, enzovoort, en werken de
        vertalingen wel correct.

        Met vriendelijke groet,

        Benno