Toetscombinatie gezocht

  • Peter van der Lee
    Message 1 of 4 , Feb 3, 2007
      Er is een bepaalde toetscombinatie waarmee je een gewoon invoerveld kunt manipuleren door onderaan het blad een extra window te openen.
      Wie kan me aan die combinatie helpen, ik kan het niet in de documentatie vinden.

    • Jozef Van de Ven
      Message 2 of 4 , Feb 3, 2007
        Beste,

        Bedoeld u toetsencombinatie "CTRL" + "Enter"?

        Groeten,
        Jos Van de Ven

[...]

      • Evelien van Ruitenbeek
        Message 3 of 4 , Feb 3, 2007
          In het invoerscherm moet je wat meer naar beneden kijken.
          Daar staan diverse toetscombinaties, waaronder Ctrl Enter=venster.
          Daar kun je invoergegevens veranderen....
          Dat geldt eigenlijk voor alle vensters.

          Groetjes,
          Evelien

          Message 4 of 4 , Feb 3, 2007