VVF-Limburg op "Shots" te Hasselt op zaterdag 3 februari !!

  • Mathieu Kunnen
    Message 1 of 1 , Feb 1, 2007
      Een unieke activiteit....

      Shots Hasselt: drie dagen vol culturele activiteiten.
      http://www.hasseltshots.be/content/main/intro.php

      Wij zijn er ook: de Vlaamse Vereniging voor Familiekunde (VVF)

      Kom kennis maken met VVF-Limburg.

      www.VVF-Limburg.be

      Waar? Z33 (begijnhof Hasselt)

      Wanneer? op zaterdag 3 februari van 9 tot 18 uur

      Wij hebben voor u:

      -een powerpointvoorstelling: -hoe begin ik aan mijn stamboom ?

      - diverse genealogische computerbestanden waaronder een quasi volledige toegang op alle huwelijksakten burgerlijke stand van alle Limburgse gemeenten !

      -demonstratie genealogisch computerprogramma "pro-gen". Hoe verwerk ik de gevonden gegevens op een overzichtelijke wijze?

      -demonstraties stamboom, kwartierstaten, boeken, enz..

      en niet te vergeten onze prijsvraag! Vip-weekend te winnen op Alden Biesen! En diverse andere genealogische prijzen.

      Welkom !

      Namens de beheerraad van VVF-Limburg,

      Mathieu Kunnen