DVD "Genealogie uit Limburg - 2007"

  • Luc Klaps
    Message 1 of 2 , Jan 31, 2007
      Beste genealoog

      De PRO-GENgebruikersgroep LIMBURG vzw brengt jaarlijks een cd-rom/dvd
      uit met vele Limburgse genealogische gegevens en hulpprogramma's voor
      PRO-GEN en dit dankzij de inzendingen van vele medewerkers en leden van
      deze vereniging.

      Vanaf 1 februari 2007 kan de DVD "Genealogie uit Limburg - 2007" ook
      voor niet-leden besteld worden.
      Stamboomliefhebbers die vorig jaar de CD-ROM "Genealogie uit Limburg -
      2006" bestelden krijgen een aankoopkorting van 25%.
      Zowel de inhoudelijke als de bestelinformatie van deze dvd vindt u terug
      op de website http://www.pro-gen.be

      De nieuwsbrief van onze tweemaandelijkse vormingsavonden rond PRO-GEN
      kan vrij gedownload worden via dezelfde website (zie rubriek
      'Vormingsavonden'). Hierin vindt u beslist nuttige informatie en tips
      voor een goede werking met PRO-GEN.

      met vriendelijke groeten
      Luc Klaps
    • W.J.M. Nelis
      Message 2 of 2 , Jan 31, 2007
        Goedendag Luc,

> [...]
        > deze vereniging.
        >
        > Vanaf 1 februari 2007 kan de DVD "Genealogie uit Limburg - 2007" ook

        Gisteren heb ik een kopie van deze DVD mogen ontvangen, waarvoor
        hartelijk dank.

        Met vriendelijke groet,
        Wim Nelis.