RE: [pro-gen] CSS output

  • Evelien van Ruitenbeek
    Message 1 of 15 , Dec 31, 2006
      Fijn Theo!

      En nu ga ik lekker aan de borrel:-)
      Iedereen een hele fijne jaarwisseling!

      Groetjes,
      Evelien

      -----Oorspronkelijk bericht-----
      Van: pro-gen@yahoogroups.com [mailto:pro-gen@yahoogroups.com] Namens Theo
      Grimmelikhuijsen
      Verzonden: zondag 31 december 2006 19:01
      Aan: pro-gen@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [pro-gen] CSS output

      Dag Evelien,

      Geweldig bedankt.
      Het is gelukt.

      groetjes,

      Theo
    • Theo Grimmelikhuijsen
      Message 2 of 15 , Jan 2, 2007
        Allen de beste wensen voor 2007, veel gezondheid en geluk.

        Ik heb het volgende aan de hand:

        Bij het aanmaken van de genealogie wordt de mogelijk gevraagd om de indexen
        op te spliten in bestanden per letter.
        Leuk om te proberen dacht ik.
        Maar het enige dat ik te zien krijg is slechts één bestand, in dit geval dus
        de "A"
        Hoe krijg ik de andere letters dan te zien?
        Schuiven met een balkje helpt niet.
        Overigens vind ik de het niet opslplitsen beter, wat ik dus dan ook doe,
        maar het gaat om het al of niet werken van een mogelijkheid, nietwaar?

        Wat doe ik fout?

        met vriendelijke groet,

        Theo Grimmelikhuijsen.

        Voor info over onze familie en die van Elsendoorn, Jansen, Groetelaars:

        www.geneagri.nl
        http://grimmel.eu

        Message 3 of 15 , Jan 2, 2007
          Theo Grimmelikhuijsen vroeg:

> [...]
          > Overigens vind ik de het niet opslplitsen beter, wat ik dus dan ook doe,
          > maar het gaat om het al of niet werken van een mogelijkheid, nietwaar?

          Je start de pagina-set waarschijnlijk op met een bestand dat eindigt op
          frm3.htm of frm2.htm
          Er moet in dezelfde map ook een bestand staan met een cijfer voor de punt
          dat één hoger is. Start de zaak daar eens mee op.

          Wat bij jou ontbreekt, is namelijk een letterindex. Daar kun je de diverse
          namenindex-pagina's mee oproepen. Bij een lange uitvoer met veel namen is
          dat echt wel handig.

          Vriendelijke groeten,
          Don Arnoldus
          Helpdesk PGGG
        • Theo Grimmelikhuijsen
          Message 4 of 15 , Jan 2, 2007
            Hallo Don,

            Ik gebruik de mogelijkheid voor pagina's met 2 frames.
            Het gebeurt al als ik vanuit Pro-Gen opstart ("Wilt U dit bestand nu openen
            in uw browser J/N : J
            Welk bestand moet ik dan ophogen?

          • jeanne van rooij
            Message 5 of 15 , Jan 3, 2007
              Theo,

              Deze mogelijkheid werkt alleen als je de uitvoer kiest voor 3 frames. Dan krijg je de letters erbij.

              Groeten
              Jeanne van Rooij

              To: pro-gen@yahoogroups.comFrom: tggrimm@...: Tue, 2 Jan 2007 21:09:00 +0100Subject: Re: [pro-gen] CSS output

              Hallo Don,Ik gebruik de mogelijkheid voor pagina's met 2 frames.Het gebeurt al als ik vanuit Pro-Gen opstart ("Wilt U dit bestand nu openen in uw browser J/N : JWelk bestand moet ik dan ophogen?met vriendelijke groet,Theo Grimmelikhuijsen.Voor info over onze familie en die van Elsendoorn, Jansen, Groetelaars:www.geneagri.nlhttp://grimmel.eu----- Original Message ----- From: "Don Arnoldus" <don@...>To: <pro-gen@yahoogroups.com>Sent: Tuesday, January 02, 2007 8:31 PMSubject: Re: [pro-gen] CSS output> Theo Grimmelikhuijsen vroeg:>>> Bij het aanmaken van de genealogie wordt de mogelijk gevraagd om de>> indexen>> op te spliten in bestanden per letter.>> Leuk om te proberen dacht ik.>> Maar het enige dat ik te zien krijg is slechts één bestand, in dit geval>> dus>> de "A">> Hoe krijg ik de andere letters dan te zien?>> Schuiven met een balkje helpt niet.>> Overigens vind ik de het niet opslplitsen beter, wat ik dus dan ook doe,>> maar het gaat om het al of niet werken van een mogelijkheid, nietwaar?>>>> Wat doe ik fout?>> Je start de pagina-set waarschijnlijk op met een bestand dat eindigt op> frm3.htm of frm2.htm> Er moet in dezelfde map ook een bestand staan met een cijfer voor de punt> dat één hoger is. Start de zaak daar eens mee op.>> Wat bij jou ontbreekt, is namelijk een letterindex. Daar kun je de diverse> namenindex-pagina's mee oproepen. Bij een lange uitvoer met veel namen is> dat echt wel handig.>> Vriendelijke groeten,> Don Arnoldus> Helpdesk PGGG>>>

            • Peter van der Lee
              Message 6 of 15 , Apr 6 1:01 PM
                Ik maak met "standaard personen uitvoer" een pagina met een verzameling losse personen/gezinnen vis de CSS uitvoer.
                Die bestanden komen steeds in dezelfde map te staan
                Nu wil ik die groep standaard een naam meegeven in de ... indx.htm.
                Ik denk hierbij aan een "css file" die ik standaard in die map zet.

                Is zoiets mogelijk en hoe moet dat er uitzien.

                vr.gr. Peter v.d.lee

                E-mailbericht gecontroleerd door PC Tools Spyware Doctor (5.0.0.177)
                Databaseversie: 5.07050
                http://www.pctools.com/spyware-doctor/