foutmeldling

  • Ine-Bodywork
    Message 1 of 3 , Dec 27, 2006
      Hallo
      Wanneer ik een genealogie, parenteel of stamreeks wil maken krijg ik (na de
      update en het toevoegen van aanvulling13) steeds de foutmelding:
      syntax error
      File: c:\\pg30\nl\output\alg-per.inc line 289
      include # rel_boom_inc!
      Wie kan me helpen?

      Ine Hendriks-van den Munckhof
      homepage: http://www.inevandenmunckhof.nl <http://www.inevandenmunckhof.nl/>

      werk: http://www.smo-helmond.nl <http://www.smo-helmond.nl/>

    • W.J.M. Nelis
      Message 2 of 3 , Jan 2, 2007
        Goedendag,

> [...]
        > syntax error
        > File: c:\\pg30\nl\output\alg-per.inc line 289

        Ik neem aan dat u een gewoon personenbestand gebruikt als deze
        foutmelding optreedt. U kunt voor de zekerheid kijken of alle
        programmatuur ongewijzigd aanwezig is. Dat kan door in het hoofdmenu te
        kiezen voor "DOS programma starten", en daarna voor "Controleer de
        programma bestanden". Als een programma bestand van PRO-GEN gewijzigd is
        of ontbreekt, stopt het met een melding van de naam van het bestand.

        Een detail: staat er echt een spatie na de "#" in "# rel_boom_inc!"?

        Met vriendelijke groet,
        Wim Nelis.
      • Ine-Bodywork
        Message 3 of 3 , Jan 2, 2007
          Hallo Wim
          Het gebeurde bij de keuze voor uitvoerdefinitie standaard, niet bij de
          andere uitvoerdefinities. Ook pas nadat ik update 13 had aangevuld. Toen
          ging er al vanalles mis en heb ik op advies van Johan Mulderij de
          demonstratieversie gedownload, daarna gebruikt als update.
          Gisteravond bedacht ik om hetzelfde uit te proberen en het werkt nu weer
          allemaal zoals ik gewend ben.
          Bedankt voor je hulp, ik weet werkelijk niet meer of er een spatie tussen
          zat.

          met groeten Ine

          Goedendag,