opstart

  • Willy Van den Abbeele
    Message 1 of 4 , Dec 9, 2006
      Hallo
      mijn programma pro-gen start enkel nog op in demo status. Wat is er fout, ik
      ben al jaren geregistreerd gebruiker
      mvg
      Van den Abbeele Willy
      bellewies@...
      http://users.telenet.be/willyvandenabbeele/
    • Jozef Van de Ven
      Message 2 of 4 , Dec 9, 2006
        Willy, staan uw persoonlijke gegevens nog in het registratie gedeelte?

        Kijk eens naar "Hoofdmenu =>Pro-Gen hulpprogramma's=>Overige=>Registratie"
        En zet uw gegevens welke u bij aanschaf van progen hebt mogen ontvangen er
        eens terug in.
        Zou best de reden kunnen zijn.

        Mvg,
        Van de Ven Jos
        Rozenstraat 41
        2430 Laakdal
        013/664436
        vandeven.jos@...
        jos@...
        www.vandevenjos.be

        Message 3 of 4 , Dec 9, 2006
          Hallo
          Ik heb nogwel mijn registratiecode maar de rest heb ik niet meer. Ik heb een mailtje naar de makers gestuurd om de ontbrekende gegevens te kunnen invullen
          met dank

          Message 4 of 4 , Dec 9, 2006
            Opstartprobleem opgelost - oude diskette met gegevens teruggevonden (1999).
            Sorry voor de moeite