Re: [pro-gen] traag pro-gen

    Message 1 of 10 , Nov 30, 2006
      Ton Steenhof wrote:

      > Goeden middag,
      >
      > Walther dank voor deze methode. Ik heb alles ingevoerd maar het
      > verwerken van ingetypte letters loopt nog even traag als voorheen.
      >
      > Mocht Johan dit meelezen dan vraag ik mij toch af of hij een andere
      > oplossing heeft?
      >
      > PS: Van Evelien Ruitenbeek heb ik ook hulp gekregen. Ook aan haar mijn dank.
      >
      > Met vriendelijke groet
      > Ton Steenhof

      Hallo Ton,

      Ja, ik lees dit wel mee; maar ik vraag me af of jij mijn antwoorden wel
      leest.
      Daarom nogmaals voor alle duidelijkheid: dat probleem van Walther (waar
      die DOSIDLE voor bedoeld is), is NIET het probleem dat jij hebt!

      Om jouw probleem op te kunnen lossen heb ik toch echt die opgave nodig
      van de hard- en software die je gebruikt. Zie mijn verzoek aan jou in
      deze groep van 24-11-2006 16:54 en opnieuw op 26-11-2006 14:25. Hopelijk
      is driemaal inderdaad scheepsrecht.

      De hard- en software opgave van Cor (die hetzelfde probleem heeft) heb
      ik allang binnen en zolang ik die van jou niet krijg kan ik niet naar
      overeenkomsten zoeken. Dus graag z.s.m. die gegevens doorgeven.