Re: [pro-gen] opstarten

  • Paul De Clerck
    Message 1 of 4 , Nov 16, 2006
      Beste Wil,

      Iets lijkt me eigenaardig in uw verhaal. Normaal moet je direct PG30b
      installeren vanaf de cd-rom van PG30b zelf en niet eerst PG30a.
      Daarna moet je enkel nog patch12 installeren door het bestand "nl30bp12.lzh"
      in de deelmap SUPP van PG30 te plaatsen. Bij het opstarten zal PG30 dan de
      patch installeren.

      Misschien is die "a" een tikfout en bedoelde je wel degelijk dat je eerst
      PG30b installeerde, maar wat je wellicht hebt gedaan, is PG30a installeren
      en dan patch12 willen installeren en dat laatste lukt enkel met PG30b en
      niet met PG30a.

      Met vriendelijke genealogische groet
      Paul De Clerck
      Heverlee
      paul.declerck<ad>scarlet.be
      VVF-lid nummer 395

      Message 2 of 4 , Nov 17, 2006
        Goedemiddag Paul

        Allereerst bedankt voor je reactie.

        Ik ben in het bezit van een PG 30a cd-rom. Via een downloadbestand van de progensite probeerde up te daten naar 3.0b

        en daar kreeg ik vervolgens die foutmelding.

        Ik ben dus niet in het bezit van de 3.0b cd-rom.

        met vriendelijke groet

        wil kok

> [...]
        > krijg ik als melding:
        > NVTDM-CPU ongeldige instructie en een code : CS:005a IP:d23a OP:fe1f

      • Ine-Bodywork
        Message 3 of 4 , Nov 17, 2006
          Hallo Will
          Toen mijn laptop gestolen was overkwam mij hetzelfde. Ik heb rechtstreeks de
          vraag neergelegd bij de makers van Progen die me verder geholpen hebben.
          Met groeten

          Ine Hendriks-van den Munckhof
          homepage: www.inevandenmunckhof.nl <http://www.inevandenmunckhof.nl/>
          werk: www.smo-helmond.nl