opstarten

  • wil kok
    Message 1 of 4 , Nov 16, 2006
      I.v.m. de aanschaf van een nieuwe computer heb ik progen opnieuw geinstalleerd.
      Ik heb geen nieuw scherm aangeschaft
      PG30a geeft geen problemen, maar bij de uitvoering van de update naar 30b krijg ik als melding:
      NVTDM-CPU ongeldige instructie en een code : CS:005a IP:d23a OP:fe1f 0000d9

      wie weet een oplossing?

      alvast bedankt

      mvg
      wil kok

    • Paul De Clerck
      Message 2 of 4 , Nov 16, 2006
        Beste Wil,

        Iets lijkt me eigenaardig in uw verhaal. Normaal moet je direct PG30b
        installeren vanaf de cd-rom van PG30b zelf en niet eerst PG30a.
        Daarna moet je enkel nog patch12 installeren door het bestand "nl30bp12.lzh"
        in de deelmap SUPP van PG30 te plaatsen. Bij het opstarten zal PG30 dan de
        patch installeren.

        Misschien is die "a" een tikfout en bedoelde je wel degelijk dat je eerst
        PG30b installeerde, maar wat je wellicht hebt gedaan, is PG30a installeren
        en dan patch12 willen installeren en dat laatste lukt enkel met PG30b en
        niet met PG30a.

        Met vriendelijke genealogische groet
        Paul De Clerck
        Heverlee
        paul.declerck<ad>scarlet.be
        VVF-lid nummer 395

> [...]
        > krijg ik als melding:
        > NVTDM-CPU ongeldige instructie en een code : CS:005a IP:d23a OP:fe1f

      • wil kok
        Message 3 of 4 , Nov 17, 2006
          Goedemiddag Paul

          Allereerst bedankt voor je reactie.

          Ik ben in het bezit van een PG 30a cd-rom. Via een downloadbestand van de progensite probeerde up te daten naar 3.0b

          en daar kreeg ik vervolgens die foutmelding.

          Ik ben dus niet in het bezit van de 3.0b cd-rom.

          met vriendelijke groet

          wil kok

> [...]
          > krijg ik als melding:
          > NVTDM-CPU ongeldige instructie en een code : CS:005a IP:d23a OP:fe1f

        • Ine-Bodywork
          Message 4 of 4 , Nov 17, 2006
            Hallo Will
            Toen mijn laptop gestolen was overkwam mij hetzelfde. Ik heb rechtstreeks de
            vraag neergelegd bij de makers van Progen die me verder geholpen hebben.
            Met groeten

            Ine Hendriks-van den Munckhof
            homepage: www.inevandenmunckhof.nl <http://www.inevandenmunckhof.nl/>
            werk: www.smo-helmond.nl