html uitvoer en links naar externe files

  • sjoerdje@zonnet.nl
    Message 1 of 1 , Feb 28, 2001
      Kan iemand mij een tip geven hoe je in Progen tbv Genealogie uitvoer
      in html, in het betrefeende HTML bestand links kunt hebben naar
      externe files. Ik wil graag bij iedere bron die we hebben en waarvan
      de akte bijv ingescand is, een link hebben naar die file (1234.jpg
      bijv).
      Zonder moeilijke VTX achtige constructie te moeten doen, heb ik
      gepoogd eea gewoon als html inte voeren ,maar dan beschouwd progen
      iedere " of > teken als iets bijzonders.

      Een "truc" die ik nu doe is een de bestandsnaam opnemen bijv
      1234.jpg**1234 met ervoor en er achter een tag ahrf en shrf. Hierna
      maak ik de output files en vervolgens open ik het bestand in Wordpad
      en doe een replace voor alle ahrf naar de juiste <a href> syntax.
      Idem voor shrf als slotteken en de ** voor ">

      iemand andere suggesties?

      gr Sjoerd van der Klaauw