Help....

  • famkuindersma
    Message 1 of 5 , Nov 14, 2006
      Beste mensen,

      Kan iemand me even helpen. Het klinkt heel stom maar ik kan het antwoord
      niet vinden.

      In personen overzicht had ik altijd de volledige voornaam, maar ik krijg nu
      op het scherm plotseling alleen maar voorletters.

      Hoe krijg ik de volledige voornaam weer terug?

      Bij voorbaat dank voor een reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Gabe H. Kuindersma

      2304

    • Evelien van Ruitenbeek
      Message 2 of 5 , Nov 14, 2006
        Dag Gabe,

        In de personenlijst op de O van Opties drukken en via weergave opties kun je
        de volledige voornaam weer terugkrijgen.

        Groetjes,
        Evelien

        Message 3 of 5 , Nov 14, 2006
          In totaallijst voor opties kiezen door op "o" te drukken.
          Hier voorletters op "nee" zetten en invoer akkoord.
          Hierna verschijnen de voornamen weer volledig.

          Mvg,

          Van de Ven Jos
          Rozenstraat 41
          2430 Laakdal
          013/664436
          vandeven.jos@...
          jos@...
          www.vandevenjos.be

          Message 4 of 5 , Nov 14, 2006
            Gabe,

            Als je in de persoonsweergave staat even de o van je toetsenbord aanslaan dan kom je in het keuzevak opties. Onder het hoofd "weergave opties" kun je keuze maken en weer omschakelen van: alleen voorletters naar volledige voornaam.

            Met vriendelijke groeten,
            Jeanne van Rooij

            To: pro-gen@yahoogroups.comFrom: famkuindersma@...: Tue, 14 Nov 2006 09:30:03 +0100Subject: [pro-gen] Help....

            Beste mensen, Kan iemand me even helpen. Het klinkt heel stom maar ik kan het antwoordniet vinden. In personen overzicht had ik altijd de volledige voornaam, maar ik krijg nuop het scherm plotseling alleen maar voorletters. Hoe krijg ik de volledige voornaam weer terug?Bij voorbaat dank voor een reactie. Met vriendelijke groet,Gabe H. Kuindersma2304-- No virus found in this outgoing message.Checked by AVG Free Edition.Version: 7.5.430 / Virus Database: 268.14.5/533 - Release Date: 13-11-200620:56[Non-text portions of this message have been removed]

          • famkuindersma
            Message 5 of 5 , Nov 14, 2006
              Hartelijk dank aan jullie allemaal.

              Ik heb het weer op orde.

              Kleine black out, maar van je genealogie vrienden moet je het dan even
              hebben.

              Met vriendelijke groet,

              Gabe

              _____

[...]