html personenuitvoer

  • vanhethofalbert
    Message 1 of 4 , Nov 9, 2006
      Ik probeer een html uitvoer te maken van alle personen voor mijn website.
      Ik krijg een uitvoer met 3 frames waarbij de personenindex ontbreekt.
      De bestanden die gemaakt worden zijn ab-oooo1.htm t/m ab-00050.htm;
      ab-frm2.h; ab-frm3.htm;ab-indx-a.htm;dit bestand is leeg
      ab-keys.htm.

      Wat doe ik fout?

      Albert van het Hof
    • Walther Jansen
      Message 2 of 4 , Nov 10, 2006
        Albert,
        Heb je er aan gedacht om op je website een verwijzing te maken naar het bestand ab-frm3.htm ? Dit bestand zorgt voor de weergave van de namenindex, als je die bedoelt. Daarnaast staan dan de persoonsgegevens. Als je die correct hebt gemaakt moet het werken. Dus bijvoorbeeld:
        <A HREF="ab_frm3.htm">ALLE PERSONEN</A>. Je moet wel alle bestanden naar je site uploaden. Het bestand ab-indx.htm mag niet leeg zijn! Dan heb je iets anders niet goed gedaan.
        Zie mijn site http://members.home.nl/waltherjansen/ en kijk op de openingspagina waar je boven in de balk op "beeld" klikt en dan op "bron". Daar kom je een soortgelijke link tegen. Voor de rest ben ik maar een amateur dus kan je niet teveel technische uitleg geven.
        Succes ermee,
        Walther

[...]

        Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!

        Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!

        Message 3 of 4 , Nov 10, 2006
          Albert van het Hof vroeg:

> [...]
          > De bestanden die gemaakt worden zijn ab-oooo1.htm t/m ab-00050.htm;
          > ab-frm2.h; ab-frm3.htm;ab-indx-a.htm;dit bestand is leeg

          Bij mijn weten wordt niet bij elke uitvoer een personenindex gemaakt. Dit is
          namelijk afhankelijk van welke uitvoer je aanroept (m.a.w. welke
          VTX-routine).
          Geef eerst eens duidelijk aan welke handelingen je achtereenvolgens hebt
          gedaan en met welke keuze-opties. Dan is er iets meer over te zeggen.

          Vriendelijke groeten,
          Don Arnoldus, helpdesk PGGG
        • vanhethofalbert
          Message 4 of 4 , Nov 11, 2006
            Beste raadgevers

            ik heb het opgelost. Waarschijnlijk heb ik een foute routine aangeroepen.

            Het is gelukt: zie mijn website: http://home.hccnet.nl/a.vanhet.hof

            Bedankt voor het meedenken en het advies.

            Albert van het Hof