Gendex export

  • gerrit_veldman
    Message 1 of 1 , Oct 13 10:12 AM
      Onlangs heb ik de zoekmachine Stamboomzoeker.nl
      (http://www.stamboomzoeker.nl) gelanceerd. Deze zoekmachine zoekt in
      personen in stambomen op internet. Om stambomen aan te melden bij de
      zoekmachine is voor websites die gebruik maken van statische html-
      pagina's (zoals uitgevoerd door o.a. Pro-Gen) een Gendex-bestand nodig
      dat tegelijk met de html-pagina's wordt uitgevoerd. Voorzover ik weet
      kan Pro-Gen zo'n bestand nog niet uitvoeren.

      Een Gendex-bestand is een txt-bestand dat per regel de volgende
      persoonsinformatie bevat:

      pagina.htm#anker|ACHTERNAAM|Voornaam /ACHTERNAAM/|01 JAN
      1800|Plaatsnaam|01 JAN 1900|Plaatsnaam|

      (De data en plaatsnamen zijn van doop/geboorte en overlijden/begraven)

      Kan deze mogelijkheid aan het programma worden toegevoegd? Is er
      iemand die daar voor kan zorgen?