re: van Berckel te Oisterwijk-Den Bosch

  • Walther Jansen
    Message 1 of 5 , Sep 2, 2006
      Hans,

      Over de Van Berckels is meer bekend. Ik heb je mail doorgestuurd naar een familielid die daar uitgebreid materiaal over heeft. Zover ik weet was ene Rutger van Berckel schepen van 's-Hertogenbosch en gehuwd met Levina van Coudenhoven. Een grafsteen van dit kinderloos gebleven echtpaar is nog altijd aanwezig in de St. Jan te 's-Hertogenbosch.
      Ik neem aan dat je via mijn familielid meer te weten zult komen. Succes ermee.

      Walther Jansen

    • Walther Jansen
      Message 2 of 5 , Sep 2, 2006
        Beetje vreemd taalgebruik....
        Message 3 of 5 , Sep 2, 2006
          Hallo Walter

          Er is geen sprake van vreemd taalgebruik.

          Net als Kobbe viel het mij op, dat jouw reactie op zijn vraag, gesteld in de
          E-mail Group van Noord Brabant genealogie, terecht kwam in de E-mail Group
          over het stamboomprogramma Pro-Gen.

          Kennelijk heb jij dat niet in de gaten gehad.

          Het onderwerp Van Berckel is dus in de E-mail Group over Pro-Gen eigenlijk
          off-topic.

          Groetjes

          Frans

          PS Heb jij mijn reactie in de E-mail Group van Noord Brabant genealogie ook
          gelezen?

          _____

          Message 4 of 5 , Sep 3, 2006
            Mijn fout! Klopt helemaal. Sorry voor dit ongemak. Maar de reactie had ook kunnen zijn zoals jij die nu geeft.
            Jouw reactie had ik gelezen en mijn familielid gebruikt ook Pro-Gen doch sluit zich niet aan bij de e-mail group.
            Groet,
            Walther

            Message 5 of 5 , Sep 3, 2006
              Elk vogeltje zingt zoals hij gebekt is
              Gr
              joop H
              > --- Walther Jansen smeet in de groep Pro-Gen:

              Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!