uitvoer probleem

  • Rob Hubert
    Message 1 of 1 , Aug 31, 2006
      Beste lijstgenoten,

      IK heb zojuist een GEDCOM bestand gemaakt via Legacy en deze ingelezen in Pro-Gen. Ik heb bewust er voor gekozen om de velden die niet bekend zijn te koppelen aan een veld in Pro-Gen. Dit heb ik gedaan omdat ik bij de vorige import dit wel gedaan heb en bij de uitvoer via RTF bestand in een loop terecht kwam.

      Ook deze laatste wijze (niet gekoppelde velden) geeft als uitkomst dat ik in een loop terecht kom met de foutmelding "Heap corruptFar". Dit zegt me nikst alleen dat het dus niet mogelijk is dit bestand als RTF bestand uit te voeren. Het vreemde is dat wanneer ik kies voor beeldscherm ik wel alles netjes te zien krijg.

      Heeft iemand hier een oplossing voor of heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt en wat is daar dan aan gedaan?

      Ik hoop dat ik het 'probleem' duidelijk genoeg omschreven hebt, ik kon er ook geen print screen van maken, zodat jullie eventueel op mijn website de foutmelding konden zien. Alvast hartelijk dank voor het antwoord.

      Vriendelijke groeten,

      Rob Hubert
      Haarlem, the Netherlands
      rob-hubert@...