progen verkleind in Windows-scherm

  • Theo Grimmelikhuijsen
    Message 1 of 4 , Aug 6, 2006
      Hallo,

      Soms krijg ik plotseling Pro-Gen in een verkleind scherm, ik weet niet wat ik dan per ongeluk doe, echte dit is toch wel handig als ik gegevens ui Genliaslias moet overnemen
      Ongetwijfeld weet iemand hier wel een antwoor op

      bij voorbaat dank

      met vriendelijke groet,

      Theo Grimmelikhuijsen.

      Voor info over onze familie en die van Elsendoorn, Jansen, Groetelaars:

      www.geneagri.nl
      http://grimmel.eu

    • Mathieu Kunnen
      Message 2 of 4 , Aug 6, 2006
        Doe eens: ALT+enter... en daarna nog eens ALT+enter.
        Bedoel je dat ?

        Gegroet,

        Mathieu Kunnen

> [...]
        >
        > met vriendelijke groet,
        >
        > Theo Grimmelikhuijsen.
        >
        > Voor info over onze familie en die van Elsendoorn, Jansen, Groetelaars:

      • Yvette Hoitink
        Message 3 of 4 , Aug 6, 2006

          Hallo Theo,

          Heb je misschien per ongeluk <ALT>-<ENTER> ingetoetst? Dat is de
          Windows-combinatie voor wisselen tussen een venster en volledig beeld. Als
          je Pro-gen in een venster draait kun je op het icoontje linksboven klikken,
          je krijgt dan een menu waarin je de eigenschappen (grootte van het venster)
          in kunt stellen. Tevens zit daar het 'Bewerken' menu om teksten van en naar
          Windows te plakken. Ideaal voor overnemen van aktes uit digitale
          transcripties :-)

          Met vriendelijke groeten,

          Yvette Hoitink
        • Theo Grimmelikhuijsen
          Message 4 of 4 , Aug 7, 2006
            Mathieu en Yvette,

            Dit bedoel ik. Hartelijk dank hiervoor.
            Ik zal wel eens per ongeluk alt/enter gedaan hebben.
            Maar nu vind ik het handig om dit kleine scherm in dat van b.v. Genlias te plaatsen, zodat ik het gemakkelijker over kan typen.
            Maar met de tip van Yvette kan ik nog verder, ook dank daarvoor.