berichten

  • Peter van der Lee
    Message 1 of 5 , Aug 3, 2006
      sinds de 21e heb ik geen berichten meer ontvangen
      Lig ik er weer uit bij Yahoo?

    • Ria Philips
      Message 2 of 5 , Aug 3, 2006
        Denk het niet, want ik krijg ook geen berichten binnen, groetjes Ria

        _____

        Message 3 of 5 , Aug 3, 2006
          Peter van der Lee vroeg:

          > sinds de 21e heb ik geen berichten meer ontvangen
          > Lig ik er weer uit bij Yahoo?

          Na de 21e juli heb ik de volgende berichten ontvangen:

          25/7 3 stuks
          26/7 8 stuks
          28/7 3 stuks
          29/7 1 stuk
          3/8 2 stuks (waaronder de jouwe)

          Berichten zijn (na aanmelding) na te lezen op
          http://groups.yahoo.com/group/pro-gen/messages

          De afgelopen weken was het op mijn snikhete zolderkamer niet te harden.
          Vandaar dat het computeren een beetje op een laag pitje stond. Dat zal bij
          anderen niet veel anders zijn geweest. De zomerperiode is genealogisch
          gezien altijd een beetje kwakkelen. En wil je toch wat doen, dan kun je deze
          dagen beter in een archief zitten met lekkere air conditioning. Ook leuk...
          ;-)

          Met vriendelijke groet,
          Don Arnoldus
          Helpdesk PGGG
        • Peter Mathijssen
          Message 4 of 5 , Aug 3, 2006
            Hoi,

            Mogelijk staan mailtjes van het yahoo domein weer ergens op een zwarte
            lijst voor chello en wanadoo. Dit is wel eens vaker gebeurt, toen met
            mensen met een hccnet email-adres.

            Groetjes
            Peter Mathijssen
            PRO-GEN yahoogroup beheerder