bladwijzer niet gedefinieerd

  • rvdheijkant
    Message 1 of 15 , Jul 25, 2006
      Hallo,

      Bij het maken van een familieboek stuit ik op een probleem. Ik heb een
      parenteel gemaakt en bewaard als rtf-bestand. Als ik dit bestand open
      in Word, dan ontbreken de pagianummers (b.v.: zoon van Piet Jansen,
      zie blz ) Als ik een index aanmaak dan krijg ik op die plaats: Fout,
      bladwijzer niet gedefiniëerd.
      Wat doe ik fout?

      Rinus van den Heijkant
    • Jozef Van de Ven
      Message 2 of 15 , Jul 25, 2006

        Ge moet in Word eerst pagina's invoegen, daarna alles selecteren met CTRL+A
        dan als laatste index maken door op rechtermuistoets te klikken en in dit
        menu kiezen voor "Veld bijwerken".
        Nu zou de index moeten aangemaakt zijn.

        Met genealogische groeten,
        Van de Ven Jozef
        Rozenstraat 41
        2430 Laakdal
        013/664436
        vandeven.jos@...
        jos@...
        www.vandevenjos.be
[...]

        Great things are happening at Yahoo! Groups. See the new email design.
        http://us.click.yahoo.com/SktRrD/hOaOAA/yQLSAA/QHm4lB/TM

      • Jan Vandermeeren
        Message 3 of 15 , Jul 25, 2006
          Bestand openen in Word, Ctrl + A (alles selecteren) en dan F9
          , even wachten en klaar.

          Met vriendelijke groeten

          Jan Vandermeeren

          www.familiegeschiedenis.be --- www.one-ten.be

          rvdheijkant schreef:

> [...]
          > in Word, dan ontbreken de pagianummers (b.v.: zoon van Piet Jansen,
          > zie blz ) Als ik een index aanmaak dan krijg ik op die plaats: Fout,

        • rvdheijkant
          Message 4 of 15 , Jul 26, 2006
            Ja, dat doe ik ook, maar als ik dat gedaan heb dan staat op alle
            plaatsen in de tekst waar een paginanummer moet staan de
            mededeling: "Fout, bladwijzer niet gedefiniëerd"

            Rinus

            --- In pro-gen@yahoogroups.com, Jan Vandermeeren <jan@...> wrote:

            > Bestand openen in Word, Ctrl + A (alles selecteren) en dan F9
> [...]
          • Jozef Van de Ven
            Message 5 of 15 , Jul 26, 2006

              Hebt ge voor het selecteren ook paginanummers ingevoegd?

              Mvg,
              Jos Van de Ven

> [...]

              --- In pro-gen@yahoogroups.com, Jan Vandermeeren <jan@...> wrote:

              > Bestand openen in Word, Ctrl + A (alles selecteren) en dan F9

            • Ivo Gilisen
              Message 6 of 15 , Jul 26, 2006

                Hebt u die tekst bewerkt door bijvoorbeeld nieuwe/vreemde stukken tekst erin
                te plakken, enz.... om daarna in WORD pas cntrl-a en f9 toe te passen op die
                tekst? Dan zou het kunnen dat de juiste koppelingen op sommige plaatsen
                verdwenen zijn en dan treedt er " Fout, bladwijzer niet gedefiniëerd" op.

                Bij een niet bewerkte rtf-tekst zou na ctrl-a en f9 "zie blz )" volledig
                moeten worden, bvb. "zie blz 10)".

                Met vriendelijke groet,
                Ivo Gilisen
                http://users.telenet.be/ivo.gilisen

                _____

                Message 7 of 15 , Jul 26, 2006
                  Vermoedelijk hebt u gekozen voor een uitvoer waarbij GEEN indexmarkeringen zijn voorzien. dan kan de index ook niet worden aangemaakt.

                  Met vriendelijke genealogische groet
                  Paul De Clerck
                  Heverlee
                  paul.declerck<ad>scarlet.be
                  VVF-lid nummer 395

> [...]

                  --- In pro-gen@yahoogroups.com, Jan Vandermeeren <jan@...> wrote:

                  > Bestand openen in Word, Ctrl + A (alles selecteren) en dan F9

                • rvdheijkant
                  Message 8 of 15 , Jul 26, 2006
                    Ik heb in pro-gen een standaard partenteel met parvapar gemaakt als
                    rtf-bestand en die direct vanuit pro-gen als word-bestand geopend.
                    Dan staan in de hele tekst geen paginavermeldingen. Na ctrl-a en F9
                    komt op alle paatsen waar een paginavermelding moet komen de
                    foutmelding: bladwijzer niet gedefinieerd.
                    Inplakken van plaatjes etc mag geen probleem zijn. Daar zijn die
                    bladwijzers juist voor gemaakt.

                    Rinus van den Heijkant

                    --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Ivo Gilisen" <ivo.gilisen@...>
                    wrote:

> [...]
                    gedefiniëerd" op.

                    > Bij een niet bewerkte rtf-tekst zou na ctrl-a en f9 "zie blz )"

                    Namens
> [...]
                    Jansen,
                    > zie blz ) Als ik een index aanmaak dan krijg ik op die plaats:

                  • Paul De Clerck
                    Message 9 of 15 , Jul 26, 2006
                      Beste Rinus,

                      Ik heb met een beperkt bestand identiek gedaan wat je zei;

                      1 Uitvoer parenteel, daarbij een persoon uit de 16de eeuw gekozen
                      2. Instellingen: Tekstuitvoer en diversen
                      Standaard parenteel incl. PARVAPAR
                      Nummering: generatie + volgnummers
                      Per tak
                      3. A4, lettergrootte 11pt
                      4. In kreeg 113 personen in 13 generaties
                      5. Uitvoer bestand "test-PVP.rtf"
                      6. Standaard parenteel/genealogie-uitvoer met PARVAPAR
                      7. Na openen in WORD 2003 gewoon CTRL+A en F9 gedrukt

                      Alles is OK zoals het hoort. Hieronder één generatie daarvan. (opmaak zal
                      weg zijn via YAHOO). Ook de index op de plaatsnamen en op
                      achternaam+voornaam is nu aangemaakt en staat achteraan.

                      - - - - - - - - - -
                      III.1 Hendrik DE HENIN (de oude), schepen van Vertrijk van 1701 tot
                      1727, geboren 1667 te Boutersem, overleden op 24-05-1732 te Vertrijk.
                      Gehuwd voor de kerk circa 1696 te Vertrijk met Elisabeth DE VROYE (De
                      Vroeij), overleden op 23-05-1761 te Vertrijk, dochter van het pachthof van
                      Bost.
                      Uit dit huwelijk:
                      1. Hendrik DE HENIN (de jonge) (zie IV.1 op blz. 1).
                      2. Joannes DEHENNIN (De Henin), geboren op 15-03-1700 te Vertrijk,
                      gedoopt op 16-03-1700 te Vertrijk (getuige(n): Joannes De Vroeij & Maria De
                      Vroeij), overleden op 11-03-1748 te Vertrijk op 47-jarige leeftijd.
                      3. Catharina DEHENNIN (De Henin) (zie IV.5 op blz. 2).
                      4. Jacobus DEHENNIN (De Henin) (zie IV.6 op blz. 2).
                      5. Franciscus DE HENIN (zie IV.8 op blz. 7).
                      6. Maria Theresia DEHENNIN, gedoopt op 16-07-1711 te Vertrijk
                      (getuige(n): Petrus De Vroeije & Maria Theresia De Vroeije).
                      7. Anna DEHENNIN, gedoopt op 01-05-1714 te Vertrijk (getuige(n):
                      Petrus Verlaenen & Anna Servranx).
                      Gehuwd voor de kerk op 29-jarige leeftijd op 21-11-1743 te Vertrijk
                      (getuige(n): Petrus Blijkaerts & Joannes De Henin) met Henri MERTENS,
                      geboren circa 1720.
                      8. Elisabeth DEHENNIN, gedoopt op 02-08-1716 te Vertrijk
                      (getuige(n): Petrus Groenendael & Elisabetha Dalen), overleden op 10-09-1743
                      te Vertrijk op 27-jarige leeftijd.
                      9. Michael DEHENNIN (zie IV.14 op blz. 8).
                      10. Petrus (Pierre) DEHENNIN, gedoopt op 30-04-1722 te Vertrijk
                      (getuige(n): Petrus Verlaenen & Catharina Stroobants), overleden op
                      24-09-1743 te Vertrijk op 21-jarige leeftijd.
                      - - - - - - - - - -

                      Ik weet niet of jij exact dezelfde werkwijze hebt gevolgd, maar zo werkt het
                      bij mij wel.

                      Message 10 of 15 , Jul 26, 2006
                        En gebruikt u de de laatste versie (22) van PARVAPAR die na patch12
                        verschenen is? Zie: http://www.pggg.nl/Articles/Downloads/Downloads.html

                        --- In pro-gen@yahoogroups <mailto:pro-gen%40yahoogroups.com> .com, "Ivo
                        Gilisen" <ivo.gilisen@...>
                        wrote:

> [...]
                        Jansen,
                        > zie blz ) Als ik een index aanmaak dan krijg ik op die plaats:

                      • rvdheijkant
                        Message 11 of 15 , Jul 26, 2006
                          --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Paul De Clerck" <paul.declerck@...>
                          wrote:

                          Beste Paul en Ivo,

                          Ja, ik gebruik de laatste versies van pro-gen en parvapar.
                          En wat betreft het type uitvoer: ik gebruik de standaard instelling
                          voor parenteel/genealogie-uitvoer met parvapar. Ik zie zo snel niet
                          hoe ik daar die indexmarkeringen kan aanzetten. Kan één van jullie
                          aangeven hoe dat moet?

                          Rinus van den Heijkant

                        • Rob Fransen
                          Message 12 of 15 , Jul 28, 2006
                            Zoals Paul De Clerck al opmerkte; er is vermoedelijk een uitvoer gemaakt zonder de bedoelde indexmarkeringen.

                            Loop het nog eens nauwkeurig na.
                            Bij het bereiken de lijst "Opgeslagen instellingen" plaats je de balk op de gewenste uitvoer en druk dan op de toets "Insert"
                            Kies de regel "Algemene afdrukopties instellen"
                            Zorg dat achter de regel "WP/RTF paginanummers bij verwijzingen afdrukken" een J staat.
                            Zorg dat achter de regel "WP/RTF index GEEN 1 staat.
                            Kies vervolgens voor "Invoer akkoord"
                            en sla de nieuwe instellingen onder een eigen regel op.
                            Blijft de fout toch voorkomen?

                            Rob Fransen

> [...]

                            > Vermoedelijk hebt u gekozen voor een uitvoer waarbij GEEN
                            indexmarkeringen zijn voorzien. dan kan de index ook niet worden

                          • rvdheijkant
                            Message 13 of 15 , Jul 28, 2006
                              Beste meedenkers,

                              Ik heb (op advies van J Mulderij) de laatste versie van parvapar
                              opnieuw geïnstalleerd en nu werkt alles zoals het moet. Dank voor de
                              bereidheid om te helpen!!

                              Rinus

                              --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Rob Fransen" <pggg@...> wrote:

> [...]
                              > Zorg dat achter de regel "WP/RTF index GEEN 1 staat.
                              > Kies vervolgens voor "Invoer akkoord"
                              > en sla de nieuwe instellingen onder een eigen regel op.

                            • Jan Vandermeeren
                              Message 14 of 15 , Jul 28, 2006
                                dat versta ik nu niet. een hele week moet iedereen hier lezen dat het
                                probleem met de definiëring maar niet goed komt. Er worden een hele hoop
                                suggesties gegeven waaronder zeker 1 ivm de versie van uw eigen
                                instellingen/toevoegingen en het was enkel een fout in parvapar dat hier
                                de oorzaak was. Is het niet aangewezen, dat als je toevoegingen
                                installeert, je eerst daar de oorzaak gaat zoeken? Binnenkort komt
                                waarschijnlijk update 13 en moeten we hier weer een hele hoop problemen
                                verwachten van mensen die zulke dingen installeren!

                                rvdheijkant schreef:

> [...]
                                > gemaakt zonder de bedoelde indexmarkeringen.

                                > balk op de gewenste uitvoer en druk dan op de toets "Insert"

                              • rvdheijkant
                                Message 15 of 15 , Jul 29, 2006
                                  Beste Jan,

                                  Sorry voor de overlast, maar ik heb echt de laatste versies van pro-
                                  gen en parvapar geïnstalleerd, daar was ik van overtuigd, maar dat
                                  heb ik blijkbaar niet goed gedaan.
                                  Ik zal in het vervolg nog beter opletten om zo weinig mogelijk
                                  overlast te veroorzaken!!

                                  Rinus van den Heijkant